موبایل

این ویژگی سری گلکسی S24، متعلق به گوشی‌های پیکسل گوگل است

براساس آخرین گزارشی که منتشرشده، تلفن‌های سری گلکسی S24 سامسونگ که روز گذشته معرفی شده‌اند، دارای ویژگی ساخت پس‌زمینه‌ای هستند که از تلفن‌های پیکسل دریافت کرده‌اند.

روز گذشته مراسم رونمایی از گوشی‌های جدید مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی سری گلکسی S24 سامسونگ برگزار شد و این شرکت جزئیاتی را درباره ویژگی‌های این سری معرفی کرد. دربین ویژگی‌های معرفی‌شده، ویژگی وجود داشت که قبلاً توسط گوشی‌های پیکسل معرفی شده بود.

درخلال مراسم معارفه، سامسونگ ویژگی‌های دوربین‌های گلکسی اس24، ویژگی هوش‌مصنوعی و سایر موارد را توضیح داد. دربین این ویژگی‌ها، سامسونگ اعلام کرد که سری جدید از ویژگی والپیپرهای هوش‌مصنوعی مولد نیز پشتیبانی می‌کند. این ویژگی قبلاً توسط گوشی‌های پیکسل گوگل معرفی شده است.

به‌دلیل تفاوت در پوسته One UI نسبت‌به پوسته گوشی‌های پیکسل، این برنامه درظاهر کمی متفاوت از گوشی‌های پیکسل به‌نظر می‌رسد اما در عمل و کارایی، دقیقاً همان کار را انجام می‌دهد. سامسونگ می‌گوید اگر می‌خواهید از ویژگی تصویر‌زمینه هوش‌مصنوعی مولد سری گلکسی S24 استفاده کنید، باید با شرایط خدمات هوش‌مصنوعی مولد گوگل موفقت کنید.

برای اینکه به بخش ساخت پس‌زمینه هوش‌مصنوعی در گوشی‌های سری اس24 دسترسی داشته باشید، به قسمت تصویرزمینه و استایل (Wallpaper & Style) بروید و روی تغییر تصویر زمینه (change wallpaper) ضربه بزنید. در صفحه باز شده به پایین اسکرول کنید تا گزینه مولد (generative) را مشاهده کنید.

البته این تنها ویژگی هوش‌مصنوعی ساخت گوگلی نیست که سامسونگ از آن در سری گلکسی اس24 استفاده کرده است. در گزارش‌های قبلی نیز گزارش داده بودیم که گوشی‌های پرچمدار سامسونگ دارای ویژگی بنام جستجو دایره‌ای هستند که بااستفاده از آن می‌توانند هرموضوعی را که دور آن خط بکشند، خط‌خطی کنند یا روی آن ضربه بزنند را به‌راحتی در گوگل سرچ کنند.

منبع
androidauthority

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید