نرم افزار و اپلیکیشن

این ویژگی نسخه iOS گوگل‌مپ، به نسخه اندروید این برنامه اضافه شد

براساس گزارش منتشرشده، گوگل‌مپ برای نسخه اندروید از ویژگی ویجت آب‌وهوا نسخه iOS استفاده کرده است.

به‌گزارش اندرویداتوریتی گوگل‌مپ در اندروید، ویژگی نسخه iOS را دریافت کرده است. براساس گزارش منتشرشده، اکنون نسخه اندروید گوگل‌مپ نیز همانند نسخه iOS، آب‌وهوا را نمایش می‌دهد.

دراین گزارش آمده که در زیر نوار جستجو در گوشه سمت‌چپ صفحه، کادر مستطیلی شکلی اضافه‌شده که می‌تواند دما، شرایط آب‌وهوایی و شاخص کیفیت‌هوا (AQI) را نمایش دهد. این اطلاعات با انتخاب نقاط مختلف نقشه تغییر می‌کنند و اطلاعات آب‌وهوایی نقطه‌ای که شما انتخاب می‌کنید را نمایش می‌دهند.

ویجت جدید نسخه اندروید گوگل‌مپ برای نمایش آب و هوا

نکته دیگری که درباره این ویجت جدید وجود دارد این است که با انتخاب هرچیزی روی نقشه، ناپدید می‌شود و فضا را آزاد می‌کند. درحالت عادی این ویجت اطلاعات کمی را نمایش می‌دهد، اما اگر می‌خواهد جزئیات بیشتری درباره آب‌وهوای منطقه موردنظرتان بدانید باید روی جعبه ضربه بزنید. با وارد‌شدن به‌این صفحه می‌توانید دمای فعلی و شرایط آب‌وهوایی، بیشترین و کمترین دما در روز، پیش‌بینی ساعتی و شاخص کیفیت‌هوا (AQI) را مشاهده کنید. با ضربه‌زدن روی AQI، می‌توانید لایه نقشه کیفیت هوای موجود را مشاهده کنید.

گفته می‌شود این ویژگی هنوز برای همه کاربران منتشر نشده، اما انتظار می‌رود با انتشار آخرین نسخه گوگل‌مپ، ویژگی جدید دردسترس همه قرار بگیرد. نظرشما درباره ویژگی جدید گوگل‌مپ چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *