موبایل

این گوشی تاشو، یک هیولا است!

براساس گزارش منتشرشده، تلفن تاشو نسل بعدی ویوو از نظر مشخصات بسیار قدرتمند است.

چندهفته پیش گزارشی منتشر شد که می‌گفت تلفن تاشو نسل بعدی ویوو، می‌تواند باریک‌تر و سبک‌تر از آنر مجیک V2 باشد. اکنون یک افشاکننده قابل‌اعتماد، لیستی از مشخصات این دستگاه را منتشر کرده که خبر از ورود یک گوشی تاشو قدرتمند به بازار می‌دهد.

Digital Chat Station مشخصات تلفن‌تاشو نسل‌بعد ویوو ایکس فولد 3 پرو را در شبکه‌اجتماعی ویبو منتشر کرده است. این منبع می‌گوید Vivo X Fold 3 Pro، از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 قدرت می‌گیرد و تا 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه ذخیره‌سازی دارد. همچنین مدعی است که ویوو برای این دستگاه از یک باتری 5800 میلی‌آمپری استفاده کرده که از شارژ سیمی 120 وات و شارژ بی‌سیم 50 وات نیز پشتیبانی می‌کند.

پست Digital Chat Station در شبکه‌اجتماعی ویبو

گفته می‌شود این مدل از همان نمایشگرهای نسل قبلی Vivo X Fold 2 بهره می‌برد (صفحه‌نمایش داخلی: 8.03 اینچ، صفحه‌نمایش خارجی: 6.53 اینچ) بااین تفاوت که پنل‌ها از وضوح بیشتری نسبت‌به نسل قبلی برخوردار خواهند بود.

دوربین‌های Vivo X Fold 3 Pro تقویت می‌شوند

Vivo X Fold 2

اندرویداتوریتی درباره دوربین‌های ویوو ایکس فولد 3 پرو می‌گوید: آن‌ها نسبت‌به نسل قبلی خود یک ارتقاء بزرگ دریافت کرده‌اند. دراین مدل می‌توانیم شاهد یک لنز 50 مگاپیکسلی OV50H برای دوربین اصلی، لنز 50 مگاپیکسلی برای دوربین اولتراواید و یک لنز 64 مگاپیکسلی (OV64B) با زوم 3 برابری برای لنز پریسکوپ باشیم.

دوربین اصلی ویوو X فولد 3 پرو نسبت‌به نسل قبل، بزرگ‌تر است و همچنین دوربین تله‌فوتو پریسکوپ نیز در مقایسه با دوربین 12 مگاپیکسلی با زوم 2 برابری سال گذشته، ارتقاء خوبی داشته است.

گفته می‌شود گوشی تاشو جدید ویوو نیز با تراشه تصویربرداری V3 عرضه می‌شود. این تراشه افکت‌های بسیار خوبی را روی X100 پرو فعال کرد که باعث‌شده به یک رقیب برای حالت سینمایی اپل تبدیل شود. بنابراین می‌توانیم انتظار داشته‌باشیم که تلفن تاشو جدید ویوو نیز، عملکرد مشابه داشته باشد.

نظرشما درباره تلفن تاشو جدید ویوو چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید