موبایل

سه عضو از سری پورا 70 هواوی به بازارهای بین‌المللی عرضه می‌شود

هواوی تصمیم گرفته که سه گوشی از چهار گوشی سری پورا 70 را به بازارهای جهانی عرضه کند.

هواوی این برند نام آشنای صنعت موبایل، در سکوت کامل از سری پورا 70 خود برای بازارهای بین‌المللی رونمایی کرد. هواوی 3 عضو از سری پورا 70 را به بازارهای بین‌المللی عرضه می‌کند، درحالیکه 1 عضو را برای بازار چین نگه می‌دارد.

طبق گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، هواوی تلفن‌های پورا 70، پورا 70 پرو و پورا 70 اولترا را به‌بازارهای بین‌المللی عرضه می‌کند، درحالیکه مدل پورا 70 پرو پلاس را برای بازار چین نگه می‌دارد. سری پورا 70 که جایگزین سری P شد از سیستم‌های جدید دوربین و طراحی زیبایی برخوردار می‌باشد.

پورا 70

مشخصات سری پورا 70

هرسه مدلی که برای بازارهای بین‌المللی عرضه می‌شوند، از تراشه 7 نانومتری کرین 9010 استفاده می‌کنند. درحالیکه هواوی تاکنون هیچ مشخصات خاصی را بصورت رسمی درباره قابلیت‌های چیپست تأیید نکرده، اما انتظار داریم که عملکردهای CPU بهبود و ویژگی‌های هوش‌مصنوعی پیشرفته‌ای ارائه شوند.

شارژ پورا 70

پیش‌تر مشخصات این سری در چین مشخص شده است؛ شاید برجسته‌ترین ویژگی این سری را بتوان تنظیمات دوربین عقب دانست که درون یک جزیره مثلثی شکل قرار گرفته‌اند. در ادامه می‌توانید مشخصات دوربین هرسه مدل را مشاهده کنید:

  • پورا 70: دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی و فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی
  • پورا 70 پرو: دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، تله‌فوتو 48 مگاپیکسلی و فوق‌عریض 12.5 مگاپیکسلی
  • پورا 70 اولترا: دوربین اصلی با سنسور 1 اینچی و لنز جمع‌شوند؛ مکانیزم پاپ‌آپ به‌سنسور اجازه می‌دهد تا حداکثر نور ممکن را بدون آسیب رساندن به مشخصات باریک دستگاه، جذب کند. دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی و سنسور فوق‌عریض 40 مگاپیکسلی

هرسه مدل دارای دوربین‌های سلفی 13 مگاپیکسلی هستند؛ چراکه هواوی معتقد است کاربران سری پورا برای تشخیص‌چهره به دوربین‌ها و سنسورهای اضافی نیازی ندارند.

طراحی دوربین‌های سری پورا 70

برخلاف سری پورا 70 در چین که با سیستم‌عامل هارمونی 4.2 عرضه شدند، نسخه‌های جهانی با سیستم‌عامل EMUI 14.2 عرضه می‌شوند. همه دستگاه‌ها دارای چندین ویژگی هوش‌مصنوعی از جمله AI Gesture Control هستند.

درنظر داشته باشید که نسخه‌های بین‌المللی این سری، از تماس و پیام‌های ماهواره‌ای Beidou پشتیبانی نمی‌کنند.

  • پورا 70: نسخه 12/256 گیگ در رنگ‌های سفید یا مشکی با قیمت 999 یورو عرضه می‌شود.
  • پورا 70 پرو: نسخه 12/256 گیگ در رنگ‌های سفید یا مشکی با قیمت 1199 یورو عرضه می‌شود.
  • پورا 70 اولترا: نسخه 16/256 گیگ در رنگ‌های سبز، مشکی و قهوه‌ای با پشتی چرم مصنوعی با قیمت 1499 یورو عرضه می‌شود.

گفتنی است که در برخی از کشورهای اروپایی، امکان پیش‌سفارش این محصول وجود دارد. اما قرار است از تاریخ 2 خرداد، فروش منظم این سری در بازارهای بین‌المللی آغاز شود.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *