ریپورتاژ آگهی

آموزش ساخت سایت با وردپرس (0 تا 100 بدون کدنویسی)

امروز شما می توانید آموزش ساخت سایت با وردپرس را یاد بگیرید. در این روش آموزش ساخت سایت بدون کدنویسی انجام می شود. با آموزش 0 تا 100 وردپرس در خدمت شما هستیم.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

آموزش 0 تا 100 وردپرس

آموزش 0 تا 100 وردپرس یک روش عالی برای راه اندازی و مدیریت سایت است. در این روش خیلی سریع و در کمتر از 5 دقیقه سایت شما آماده می شود و می توانید فعالیت سایت را آغاز کنید.

در این راهنما ابتدا در مورد اینکه وردپرس چیست و چه کاربردی دارد توضیح می دهیم. سپس در مورد انواع سایت هایی که می توانیم با وردپرس بسازیم صحبت می کنیم.

در پایان روش طراحی سایت با وردپرس و مرجع آموزش کار با وردپرس را به شما معرفی می کنیم.

وردپرس چیست

وردپرس بهترین نرم افزار طراحی سایت بدون کدنویسی است. یک سیستم مدیریت محتوا که برای راه اندازی سایت بدون برنامه نویسی به کار می آید. اما علاوه بر ساخت سایت بدون کدنویسی تمام امکانات مدیریت سایت نیز توسط وردپرس انجام می شود.

وردپرس چیست و چه کاربردی دارد

وردپرس آموزش ساخت سایت با وردپرس

برای ارائه یک پاسخ ساده و سریع به پرسش وردپرس چیست می توانیم بگوییم که WordPress یک نرم افزار تحت وب است. با نصب وردپرس بر روی یک سرور می توانیم به سادگی و در 5 دقیقه یک سایت راه اندازی کنیم. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا محسوب می شود. با طراحی سایت با وردپرس به سادگی می توانیم یک سایت راه اندازی کنیم. سپس با پنل مدیریتی ساده آن به مدیریت محتوای سایت بپردازیم. تولید محتوا کنیم. مطلب منتشر نماییم. حتی با تبدیل وردپرس به فروشگاه به فروش آنلاین محصولات خود بپردازیم.

آموزش ساخت سایت با وردپرس شامل چه نوع سایت هایی است

شاید بپرسید پس از آموزش 0 تا 100 وردپرس امکان طراحی چه سایت هایی وجود دارد؟

خوشبختانه آموزش طراحی سایت با وردپرس به شما امکان طراحی هر نوع سایتی را می دهد. پس هیچ محدودیتی در طراحی هیچ نوع سایتی ندارید.

  • ساخت سایت شرکتی با وردپرس
  • ساخت سایت خبری با وردپرس
  • ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس
  • ساخت سایت آموزشی با وردپرس
  • ساخت سایت چند منظوره
  • و…

ساخت سایت با وردپرس در چه موضوعاتی ممکن نیست

یکی از دغدغه های اولیه کاربران در شروع کار با وردپرس این است که آیا محدودیتی در ساخت سایت با وردپرس وجود دارد یا خیر؟

در پاسخ خلاصه این طور باید بگوییم که هیچ محدودیتی در طراحی سایت با وردپرس نیست.

شما با آموزش 0 تا 100 وردپرس می توانید انواع سایت هایی که درخواست عمومی دارند را بسازید.

موضوعاتی مثل سایت های فروشگاهی، خبری، شرکتی، آموزشی و… که در بخش قبل معرفی کردیم.

اما اگر موضوع پروژه طراحی سایت شما موضوع خاصی باشد که نمونه سایت های آن در جهان خیلی کم است. یا ایده جدیدی است که تا کنون در جهان اجرایی نشده است. در چنین شرایطی امکان ساخت سایت با وردپرس بدون کدنویسی ممکن است عملی نباشد. اما باز هم با سفارش کدنویسی به برنامه نویس هایی که در حوزه وردپرس کار می کنند می توانید سایت خود را با وردپرس بسازید.

روش طراحی سایت با وردپرس چگونه است

تا اینجا بررسی کردیم که وردپرس چیست و چه کاربردی دارد. اما برای یادگیری وردپرس باید روش طراحی سایت با وردپرس را یاد بگیرید تا بتوانید سایت خود را بسازید. با آموزش 0 تا 100 وردپرس حتی می توانید از طراحی سایت برای دیگران کسب درآمد کنید.

اما روش طراحی سایت با وردپرس چگونه است؟

طراحی سایت بدون کدنویسی با وردپرس با نصب وردپرس بر روی هاست آغاز می شود. اگر نمی دانید هاست چیست ابتدا باید با پیش نیاز های طراحی سایت آشنا شوید.

هاست و دامنه پیش نیاز های اولیه راه اندازی سایت هستند. هاست فضای ذخیره سازی سایت شما است و دامنه همان آدرس سایت شما.

پس از تهیه هاست و دامنه و نصب وردپرس بر روی هاست، سایت شما آماده می شود. سپس باید طراحی صفحات سایت و مدیریت سایت را یاد بگیرید.

در ادامه یک مرجع آموزش وردپرس فارسی را به شما معرفی می کنیم. به کمک این آموزش ها از 0 تا 100 وردپرس را یاد می گیرید. از معرفی تمام پیش نیاز ها و تهیه آن ها و راه اندازی تا طراحی و مدیریت سایت به طور کامل آموزش داده شده اند.

آموزش کار با وردپرس از 0 تا 100 رایگان

اگر می خواهید با یک آموزش رایگان و کامل خیلی سریع سایت خود را بسازید برای شما خبرهای خوبی داریم.

آموزش کار با وردپرس رایگان

دوره قدم به قدم دانشگاه وردپرس یکی از دوره های بی نظیر برای آموزش 0 تا 100 وردپرس است. در دوره قدم به قدم وردپرس شما در 3 قدم ساده و در 3 روز می توانید بر وردپرس مسلط شوید.

آموزش کار با وردپرس رایگان

در دوره قدم به قدم از معرفی پیش نیاز ها و روش تهیه آن ها کار را شروع می کنید و در ادامه آموزش طراحی سایت با وردپرس و مدیریت سایت را یاد می گیرید.

در روز اول با پیش نیاز ها آشنا می شوید و تمام پیش نیاز ها را تهیه می کنید.

در روز دوم آموزش ساخت سایت با وردپرس ارائه می شود و در 5 دقیقه سایت خود را می سازید.

در روز سوم آموزش کار با وردپرس و مدیریت سایت شامل تولید محتوا، سفارشی سازی ظاهر سایت و افزایش امکانات را یاد می گیرید.

لینک دانلود این دوره آموزش وردپرس در پایان همین صفحه لینک منبع درج شده است.

آموزش صفر تا صد طراحی سایت با وردپرس

آموزش قدم به قدم وردپرس که معرفی کردیم یک شروع کار عالی برای آموزش صفر تا صد طراحی سایت با وردپرس است. در این دوره آموزش 0 تا 100 وردپرس برای راه اندازی و مدیریت سایت را یاد می گیرید. اما مسیر یادگیری وردپرس پیشرفته و پیشرفت بیشتر برای شما همیشه باز است.

آموزش رایگان وردپرس

در دانشگاه وردپرس چندین پکیج آموزش وردپرس حرفه ای مبتدی تا پیشرفته نیز ارائه شده است. دوره های حرفه ای که در زیر مجموعه پکیج دانلودی پرچمداران صفر وردپرس قرار می گیرند مسیر شما را تا رسیدن به سطح فوق پیشرفته کار با وردپرس نشان می دهند.

دوره ها از آموزش رایگان وردپرس در 60 جلسه ویدئویی کوتاه تا دوره های حرفه ای آموزش طراحی سایت با وردپرس ارائه شده اند.

اگر می خواهید آموزش وردپرس را حرفه ای و اصولی یاد بگیرید، همین حالا به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع: آموزش وردپرس دانشگاه وردپرس

علی ترکاشوند

عضو تحریریه رایااستور

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. سلام پیشنهاد می کنم ازین دست مطالب آموزشی مثل آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی باز هم در سایت بذارید. برای من که خیلی جدید و جذاب بود

  2. آموزش طراحی سایت با وردپرس در 5 دقیقه واقعا امکان پذیره؟ من به یک ساعت هم راضیم. و نمونه سایت طراحی شده با ورد پرس هم میشه مثال بزنید؟

  3. وردپرس بهترین نرم افزار سایت ساز هست و از 0 تا 100 طراحی سایت را بدون کدنویسی میتونید انجام بدین. من سایت فروشگاهی خودم را با وردپرس ساختم و کاملا راضیم هستم. افزونه سئو ورپرس هم برای افزایش بازدید سایتم نصب کردم که فکر نکنم چنین امکاناتی توی سایت ساز های دیگه باشه. در آموزش وردپرس به عنوان بهترین گزینه شک نکنید.

  4. محتوای آموزشی جالبی بود و نمیدونستم بدون برنامه نویسی هم میشه سایت طراحی کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *