سیستم عامل

سامسونگ این ویژگی جذاب را با One UI 7 منتشر خواهد کرد

احتمالاً با انتشار One UI 7 می‌توانیم بصورت عمودی بین برنامه‌ها پیمایش کنیم.

سامسونگ همیشه تمایل داشته تا ساز خودش را بنوازد و هیچ‌گاه نخواسته همرنگ سایر رقبا شود. درحالیکه اکثر رقبا به‌کاربران خود اجازه اسکرول عمودی در برنامه‌ها را می‌دهند، سامسونگ این اجازه را نمی‌دهد.

کاربران سامسونگ برای اسکرول بین برنامه‌ها باید انگشت خود را به چپ و راست بکشند و به‌اصطلاح بصورت افقی بین برنامه‌ها اسکرول کنند. تا پیش‌از این گزینه‌ای در ماژول Home UP Good Lock وجود داشت که به کاربران اجازه می‌داد این طرح را غیرفعال و بصورت عمودی اسکرول کنند، اما سامسونگ آن را حذف کرد.

اکنون در گزارشی اندرویداتوریتی مدعی‌شده که احتمالاً سامسونگ درتلاش است تا این ویژگی را دوباره فعال کند و به کاربران اجازه دهد تا بین اسکرول افقی و اسکرول عمومی سوئیچ کنند و حالت دلخواه خود را داشته باشند.

گفته می‌شود احتمالاً این ویژگی در آپدیت One UI 7 (اندروید 15) فعال خواهد شد و کشوی برنامه عمودی بصورت بومی به سیستم‌عامل اضافه خواهد شد. البته همه این‌ها در حد شایعه هستند و هنوز هیچ‌چیز قطعی نیست. تا زمانیکه اولین نسخه بتا One UI 7 منتشر نشود، نمی‌توانیم درباره صحت این ادعا مطمئن باشیم.

نظرشما درباره فعالسازی این ویژگی چیست؟ آیا موافق هستید که سامسونگ ویژگی اسکرول عمودی را فعال کند یا خیر؟ لطفاً نظرات خودتان را باما در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *