رایااستور مگ

برترین گجت‌های پرکاربرد کدامند؟

سال 2022 از آن سالهایی بود که از همان ابتدای کار طرفداران دنیای دیجیتال را شگفت‌زده کرد. اگر شما هم علاقه مند به گجت‌های جدید و شگفت‌انگیز هستید، حتماً ماه ژانویه برای شما پر از هیجان بوده است.

در این مقاله چندتا از بهترین گجت‌های جدید که در سال 2022 رونمایی شدند را معرفی خواهیم کرد.

1- مانیتور شگفت انگیز سامسونگ با نام Samsung Odyssey Ark

هرچند در این چند ماهی که از شروع سال 2022 می‌گذرد، سامسونگ چند مانیتور جدید را به بازار معرفی کرده است، اما قطعاً Odyssey Ark برجسته‌ترین مانیتور سامسونگ در چند سال گذشته بوده است.

این یک مانیتور 55 اینچی منحنی شکل با کیفیت 4k که بزرگترین مانیتور سامسونگ است دارای نسبت تصویر 16:9 است. اما این پایان ماجرا نیست. نکته استثنایی در مورد این مانتور شگفت انگیز این است که دارای پایه خاصی است که به نمایشگر امکان چرخش و مشاهده افقی یا عمودی را می دهد.

این مانیتور یک انقلاب بزرگ برای گیم‌بازهای حرفه‌ای محسوب می‌شود.

2- تلویزیون‌های OLED 2022 ال جی

ال‌جی جدیدترین و بهترین تلویزیون‌های OLED خود را در نمایشگاه CES معرفی کرد. مدل‌های جدید بهبودهایی در روشنایی، قدرت پردازش و سایر فناوری‌های هوشمند برای بهبود کیفیت کلی تصویر دارند. با این حال، قابل توجه ترین چیز در مورد لاین تلویزیون‌های 2022 اندازه‌ی آن‌ها است. سری C2  (که گل سرسبد این تلویزیون‌ها از نظر امکانات است) و سری G2 (گالری) هر دو دارای مدل‌های 42 اینچی خواهند بود که کوچک‌ترین مدلی است که هرکدام قبلاً در دسترس بوده‌اند. اینکه ال اجی تصمیم گرفته در این سری از تلویزیون‌های خود ابعاد کوچک را نیز در نظر بگیرد، کمی عجیب به نظر می‌رسد. سری G2 شامل یک مدل 97 اینچی نیز است که در رده‌ی تلویزیون‌های بسیار بزرگ به شمار می‌رود.

3- هدفون جدید شرکت جبرا با نام (Jabra Elite Active4)

این هدفن فوق العاده که توقعات همه ورزشکاران در هنگام تمرین را برآورده می‌کند، محصول جدید شرکت جبرا برای سال 2022 است. این هدفون دارای قابلیت حذف نویز فعال و همچنین دارای استاندارد IP57 مقاومت در برابر آب است.

خرید گجت از فروشگاه گجت ویوک

اگر جزو آن‌ ورزشکارانی هستید که در محیط پر سر و صدای باشگاه به سختی تمرکز خود را حفظ می‌کنید، این هدفون فوق العاده یک گجت جادویی برای شما خواهد بود. هدفون جدید شرکت جبرا در فروشگاه گجت به قیمت 120 دلار ارائه شده است. به اولین فروشگاه گجت آنلاین پیام بدهید و یک فصل نو در ورزش و باشگاه ایجاد کنید یا هم می تونید برترین گجت ها را از اینجا بخرید

4- گوشی گلکسی S21 سامسونگ با طراحی جدید

سامسونگ نسخه مقرون به صرفه تر (۱۰۰ دلار ارزان‌تر) گوشی هوشمند گلکسی S21 خود را با نام  S21 FE«نسخه فن» معرفی کرد. این گوشی مقرون به صرفه بسیاری از ویژگی‌های پرچمدار مشابه خود را دارد. از جمله پردازنده یکسان و قابلیت شارژ سریع که همچنان در این نسخه ارزان‌تر حفظ شده است.

صفحه نمایش هر دو نسخه بسیار شبیه به یکدیگر است. تغییر ظاهری قابل توجه، جایگزینی روکش براق با یک روکش مات است. کیفیت دوربین کمی از نسخه پرچم‌دار پایین‌تر است، اما همچنان در رده‌ی دوربین‌های فوق العاده قرار می‌گیرد.

قابل توجه ترین تفاوت این است که لنز تله فوتو S21 FE به جای سنسور 64 مگاپیکسلی در S21 دارای سنسور 8 مگاپیکسلی است. نکته مثبت این است که S21 FE در واقع باتری بزرگتری دارد. در تاریخ 11 ژانویه با قیمت 699 دلار برای خرید در فروشگاه گجت دسترس قرار گرفت.

اگر قصد خرید این گوشی فوق العاده را دارید، در فروشگاه گجت ویوک همه‌ی رنگ‌های آن با گارانتی اصل بودن کالا، ارائه شده است.

5- تقویت کننده هدفون قابل حمل ACRO CA1000 از شرکت استل و کرن (Astell&Kern)

خوب حالا نوبت به گجت استثنایی سال 2022 رسیده است. حتما بارها شده است که در مهمانی‌ها و جمع‌های دوستانه با گوشی موبایل موزیک پلی کرده باشید. قطعاً صدای بلندگوی موبایل برای شما راضی کننده نخواهد بود. این تقویت کننده دقیقاً همان چیزی است که می‌خوایهد. این دستگاه سبک و قابل حمل، عملکرد یک آمپ هدفون با کارایی بالا یک پخش کننده صوتی دیجیتال را ترکیب می‌کند. دارای چهار DAC داخلی (ES9068 (AS است و قادر به پخش صدای با کیفیت بالا (32 بیت/384 کیلوهرتز PCM و DSD512 نیتیو) است. همچنین دارای باتری داخلی 8400 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع USB-C است. اگر شما فردی هستید که کیفیت های فای را بسیار جدی می‌گیرید، ACRO CA1000 اواخر ژانویه یا اوایل فوریه 2022 به بازار ارائه شده است.

خرید گجت از فروشگاه گجت ویوک

6– پایه هدفون ساتیچی 2 در 1 با شارژر بی سیم

اگر مشتری پر و پا قرص آیفون هستید، و علاقه مند به گجت‌های فوق العاده و البته نه چندان ارزان این شرکت، دقیقاً جای درستی آمده‌اید. شرکت ساتیچی (Satechi) یک پایه هدفون را معرفی کرد که به طور خاص برای AirPods Max اپل طراحی شده است (اما در واقعیت می‌توان از آن برای هر هدفونی استفاده کرد). این پایه از آلیاژ آلومینیوم بسیار با کیفیت ساخته شده و دارای پایه خاکستری رنگ (رنگ اسپیس گری آیفون Space grey) است، بنابراین باید به خوبی با سایر دستگاه های اپل شما مطابقت داشته باشد.

پایه هدفون ساتیچی 2 در 1 با شارژر بی سیم

یک پورت شارژ USB-C یکپارچه و همچنین یک شارژر بی سیم Qi در پایه پایه وجود دارد. این به شما امکان می دهد AirPods Max خود را به صورت هم‌زمان با تلفن موبایل خود شارژ کنید. همچنین یک قلاب قرار گیری کابل یکپارچه وجود دارد تا بتوانید کابل شارژ خود را پنهان کنید. این پایه فوق العاده برای پیش خرید با قیمت 80 دلار در فروشگاه آمازون در دسترس است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید