ریپورتاژ آگهی

آینده طراحی سایت در تبریز (2022 و پس از آن)

مقدمه ای کوتاه بر تکامل طراحی سایت در تبریز

در اوایل دهه 1990، زمانی که وب در مراحل اولیه خود بود، اولین سایت‌ها به‌طور اجتناب‌ناپذیری ابتدایی بودند.

این امر فقط به دلیل کمبود ابزارهای موجود برای طراحان وب نبود. بلکه نتیجه این واقعیت بود که اتصالات اینترنتی به طرز وحشتناکی کند بود.

با افزایش سرعت‌ شبکه های اینترنتی، سایت‌های پر سرعت و با ویژگی‌های غنی روی کار آمدند که شکل و عملکرد مطلوبی را ارائه دادند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اکنون می دانید که وب کجا بوده است، بیایید بررسی کنیم که به کجا می رود. طراحی وب در سال 2022 و پس از آن چگونه خواهد بود و آینده توسعه وب چگونه با ورود فناوری های جدید تغییر خواهد کرد.

ویرا سئو، تیم طراحی سایت در تبریز نیز به دنبال ارتقای سطح طراحی های خود، مطابق با آخرین متد روز دنیاست.

رابط های صوتی

طراحی سایت با صدا فعال

سرویس‌هایی مانند سیری و دستیار گوگل، مردم را با ایده صداسازی سوالات و دریافت پاسخ گفتاری از دستگاه‌هایشان بیشتر آشنا کرده‌اند. الکسای آمازون و طیف بلندگوهای Echo از این هم فراتر رفته اند و وب سایت ها را کاملا دور زده و بدون نیاز به نمایش اطلاعات روی صفحه، پاسخ ها را ارسال می کنند.

در طول پنج سال آینده، رابط‌های صوتی قرار است به کار گرفته شوند، زیرا کاربران رویکردی طبیعی‌تر و مکالمه‌ای را برای تعامل با سایت‌ها در پیش می‌گیرند.

این بدان معنی است که صدا باید در طول فرآیند طراحی و همچنین هنگام ایجاد محتوا در نظر گرفته شود. متاسفانه، اصول رابط های صوتی کاملا منحصر به فرد هستند که چالشی آشکار برای توسعه دهندگان وب ایجاد می کند.

طراحی سایت در تبریز به صورت هوشمندتر

اکنون که گوشی های هوشمند بیشتر از لپ تاپ ها یا رایانه های شخصی رومیزی برای مرور وب استفاده می شوند، سازگاری بسیار مهم شده است.

image 1640774594

در سال 2023 می‌توانید انتظار داشته باشید که طراحی سایت حتی بیشتر از این مسیر را طی کند، با سایت‌های هوشمندتر که از طرح‌بندی‌های «استاندارد» و قالب‌های تکراری دوری می‌کنند.

طراحی واکنشگرا تنها یک شاخه از این درخت است. روندهای دیگر مانند رابط های صوتی بهینه شده، چت بات ها و انطباق های صفحه با زمینه خاص قرار است به طور فزاینده ای رایج شوند.

سایت‌ها را می‌توان بر اساس عواملی مانند مکان بازدیدکننده، نوع دستگاهی که استفاده می‌کند و سایر سرویس‌هایی که به آن وارد شده‌اند، بهینه‌سازی کرد.

هرچه هوشمندتر شوند، انعطاف‌پذیرتر خواهند بود.

شخصی‌سازی برای میلیون‌ها مصرف‌کننده مهم است، بنابراین رویکرد یکسان برای همه، باید کنار گذاشته شود.

فناوری‌های جدید به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تجربیات سفارشی بسازند، در حالی که قالب‌های برش کوکی و رابط‌های غیرقابل انعطاف به زباله‌دان تاریخ سپرده خواهند شد.

استارت‌آپ‌هایی مانند LiftIgniter در حال توسعه نرم‌افزاری هستند که برای ارائه قابلیت انطباق خودکار سایت‌ها طراحی شده است، به این معنی که هیچ دو کاربر تجربه یکسانی را ندارند.

این امر همه چیز را از رابط کاربری گرفته تا خود محتوا تغییر می‌دهد، که نشان‌دهنده دامنه آنچه کارشناسان امیدوارند در این زمینه دست یابند.

ادغام هوش مصنوعی و چت بات ها

هوش مصنوعی ممکن است بحث برانگیزترین موضوع نسل ما باشد.

به نظر می رسد ترس های بالقوه ای که برای عده ای وجود دارد می تواند از مزایای کمی که در حال حاضر از آن می گیریم بیشتر باشد.

با این وجود، تا زمانی که ماشین‌ها بر جهان مسلط شوند، هوش مصنوعی نقش برجسته‌ای در دیکته کردن طراحی‌های سایت برای فردا ایفا خواهد کرد.

رایج ترین پیاده سازی را می توان در قالب چت بات ها یافت.

image 1640774622

تعداد زیادی از کسب و کارها در حال حاضر از این ویژگی استفاده می کنند تا مشتریان خود را به صورت 24×7 درگیر نگه دارند.

آنها به سؤالات متداول پاسخ می دهند، شکایات را ثبت می کنند و اساسا فضایی را برای منابع خدمات مشتری ایجاد می کنند.

انتظار می رود 47 درصد از شرکت ها تا پایان سال 2021 چت بات ها را در شبکه خود معرفی کنند.

با پیشرفت فناوری، ربات‌های چت و هوش مصنوعی ممکن است برای کاربران تجارت الکترونیک، مانند خریداران شخصی خودکار به نظر برسند.

بنابراین یک دوره جدید در طراحی وب را بازسازی می‌کنند.

جریان همراه از مداخله انسانی و کمک های هوش مصنوعی قرار است به یک هنجار جدید تبدیل شود.

تصاویر سه بعدی همه جانبه

اگرچه VR حرکات خود را به تهاجمی‌ترین شیوه انجام می‌دهد، اما پذیرش کامل آن هنوز دور از چشم است. ارتقاء سیستم انباشته مورد نیاز برای واقعیت بخشیدن به وب VR بسیار گسترده است که در آینده نزدیک نمی توان در نظر گرفت.

با این حال، یک احتمال بسیار قوی و قابل قبول است.

تا آن زمان، یک تجربه همه جانبه از طریق گرافیک سه بعدی باید در مرکز توجه قرار گیرد.

ما در مورد وب سایتی صحبت می کنیم که برای ادغام تجربیات فیزیکی و دیجیتالی، کل صفحه را اشغال می کند.

مثل همیشه، هدف نهایی جذب مخاطب با تصاویری جذاب خواهد بود که آنها را تشویق به انجام اقدامات دلخواه می کند.

image 1640774644

واقعیت افزوده

پس از برنامه مکان تغییر الگوی IKEA، تجسم محصول از راه دور یک نیاز بسیار مطلوب در میان مشتریان امروزی است.

در واقع، 61 درصد از خریداران آنلاین از قبل وب‌سایتی را ترجیح می‌دهند که نسخه‌ای از AR پیاده‌سازی شده باشد.

در آینده، کاربران برای پشتیبانی از AR در تمام اشکال آن به سخت افزار و نرم افزار نیاز خواهند داشت.

طراحان طراحی سایت در تبریز بر آن هستند که یک محیط تعاملی ایجاد کنند که عناصر مبتنی بر مکان را به نمایش بگذارد و زیبایی‌شناسی دنیای واقعی را همپوشانی کند.

تشخیص اشیا مانند لنز گوگل و اسکن صورت در رسانه های اجتماعی نیز کاربردهای بی پایانی خواهد داشت.

وب‌سایت‌ها باید بر این اساس وفق دهند و یک موضع حداقلی اتخاذ کنند که می‌تواند بدون ایجاد اختلال در دیدگاه کاربر نمایش داده شود.

بدین ترتیب یک تعادل کامل بین محتوا و کنتراست ایجاد می شود.

ویرا سئو با هدف آموزش سئو در تبریز، گام موثی در جهت ارتقای سطح توسعه و طراحی سایت در تبریز برداشته است.

این شرکت سئو در تبریز قصد دارد خدمات خود را در سطح جهانی ارتقا ببخشد.

پرفروش ترین محصولاتی که در دیجیکالا فروخته می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا