موبایل

ویوو V40 پرو به‌زودی گواهی NBTC را دریافت خواهد کرد

به‌نظر می‌رسد نسخه تغییر یافته ویوو اس19 پرو به‌زودی عرضه خواهد شد.

ماه مارس بود که ویوو تلفن V40 SE خود را در اروپا عرضه کرد و حالا زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که ویوو V40 پرو، عضو دیگر این خانواده هم در راه است. طبق شواهد به‌دست آمده این دستگاه با شماره‌مدل V2347 در پایگاه‌داده گواهی NBTC تایلند مشاهده شده که نشان می‌دهد احتمالاً در آن بازار فروخته خواهد شد.

همچنین وب‌سایت EE در بریتانیا هم این دستگاه را لیست کرده که نشان می‌دهد این مدل در اروپا و بریتانیا هم در دسترس خواهد بود. جی‌اس‌ام‌آرنا در گزارش خود به شایعه‌ای اشاره می‌کند که می‌گوید V40 Pro، همان ویوو اس19 پرو است که ماه گذشته در چین عرضه شد و اکنون برای بازارهای جهانی تغییر یافته است.

vivo S19 Pro
vivo S19 Pro

مشخصات Vivo V40 Pro

اگر شایعه منتشرشده درست باشد، باید مشخصات زیر را برای ویوو وی40 پرو انتظار داشته باشیم.

ویوو برای این مدل از یک نمایشگر 6.78 اینچی امولد استفاده خواهد کرد که نرخ رفرش 120 هرتز را با حداکثر روشنایی 4500 نیت ارائه می‌دهد. سیستم دوربین سه‌گانه (دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابری و دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی) در پشت دستگاه و دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار در جلوی دستگاه قرار خواهد داشت. همچنین باید منتظر بود تا انرژی دستگاه را باتری 5500 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سیمی 80 واتی تأمین کند.

گفته می‌شود تلفن وی40 پرو قدرت خود را از تراشه دیمنسیتی 9200 پلاس دریافت می‌کند که با 8/12/16 گیگ رم و 256/512 گیگ حافظه داخلی همراه خواهد بود. تلفن مذکور از همان ابتدا اندروید 14 را با سیستم‌عامل Funtouch در بالای صفحه اجرا خواهد کرد.

نظر شما درباره گوشی جدید ویوو چیست؟ لطفاً نظرات خودتان را باما در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید