موبایل

رندر و مشخصات تلفن ارزان‌قیمت Vivo Y03 فاش شد

در ادامه می‌توانید رندر و مشخصات تلفن ارزان‌قیمت ویوو Y03 را مشاهده کنید.

چندوقت است که تلفن ارزان‌قیمت ویوو Y03 نقل محافل شده و شایعات زیادی درباره آن منتشرشده است و اکنون Appuals رندرهای این تلفن را فاش کرده که طراحی آن را به‌وضوح نشان می‌دهد. این سایت همچنین مشخصات ویوو Y03 را نیز فاش کرده که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

مشخصات Vivo Y03

براساس اطلاعات منتشرشده توسط Appuals و گیزموچاینا، ویوو برای این مدل از یک نمایشگر 6.56 اینچی IPS LCD استفاده کرده که باوجود وضوح +HD، نرخ رفرش 90 هرتز را ارائه می‌دهد. پنل پشتی تلفن، طراحی صاف و ماتی دارد که در گوشه‌بالا سمت‌چپ آن دو دوربین بصورت عمودی با فلاش در کنار آنها قرار گرفته‌اند.

رندرهای فاش‌شده، این دستگاه را در رنگ‌های سبز و مشکی نشان می‌دهند که در رنگ مشکی، دور لنزهای دوربین یک حلقه‌ طلایی قرار گرفته است. برای دوربین سلفی نیز یک بریدگی اشکی کلاسیک در بالای پنل دستگاه طراحی شده است.

رندر ویوو Y03

تلفن ارزان‌قیمت Vivo Y03، قدرت خود را از پردازنده هلیو G85 مدیاتک دریافت می‌کند؛ درحالیکه انرژی انرژی آن را یک باتری 5000 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ 15 واتی تأمین می‌کند. این دستگاه در پیکربندی‌های 64/4 گیگابایت و 128/4 گیگابایتی دردسترس قرار خواهد گرفت. البته می‌توان رم را تا 4 گیگابایت بصورت مجازی از طریق ویژگی Extended Vivo افزایش داد.

گفته می‌شود دوربین اصلی این دستگاه یک سنسور 13 مگاپیکسلی است، درحالیکه لنز دوم یک سنسور 0.08 مگاپیکسلی QVGA خواهد بود. برای عکس‌های سلفی نیز می‌توان از دوربین 5 مگاپیکسلی استفاده کرد. درباره حالت‌های سیستم دوربین نیز گفته می‌شود، دارای مجموعه‌ای از حالت‌ها مانند Super Night، Night Stylish Filters، Panorama، Multi-style Portrait، Slow Motion، Time-Lapse و حالت حرفه‌ای است.

از دیگر ویژگی‌های Vivo Y03 می‌توان به گواهی IP54 (مقاومت کم در برابر آب و گردوغبار) و راه‌اندازی آن با سیستم‌عامل FunTouch 14 مبتنی‌بر اندروید 14 اشاره کرد.

قیمت Vivo Y03

طبق این گزارش، تلفن ارزان‌قیمت ویوو حدوداً 100 دلار قیمت دارد. متأسفانه درباره تاریخ عرضه و یا دردسترس بودن آن هیچ جزئیاتی ارائه نشده و باید صبر کنیم تا اطلاعات بیشتری درباره این گوشی‌هوشمند منتشر شود.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید