فناوری

چه محصولاتی قرار است در مراسم آنپکد سامسونگ ببینیم؟

به‌نظر می‌رسد در مراسم آنپکد امسال سامسونگ باید منتظر 5 محصول جدید باشیم. در ادامه جزئیات را بررسی کنید.

درحالیکه تنها کمتر از یک‌ماه تا رویداد آنپکد سامسونگ فاصله داریم، تصاویری از محصولاتی که قرار است سامسونگ در این مراسم رونمایی کند، فاش شده است. در ادامه باما همراه باشید تا جزئیات این خبر را بررسی کنیم.

این تصاویر را ایوان بلاس (افشاگر مشهور) منتشر کرده است. تصاویر فاش‌شده خیلی واضح نیستند اما بازهم می‌توانیم دستگاه موردنظر را تشخیص دهیم.

در اولین تصاویری که منتشرشده می‌توانیم دو دستگاه تاشو گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 را ببینیم. رندرهای فاش‌شده نشان می‌دهند که گوشی‌های تاشو بعدی سامسونگ بدنه جعبه‌ای‌تری نسبت‌به نسل‌های قبل خواهند داشت؛ گوشه‌های گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 نسبت‌به قبل مربعی‌تر و لبه‌های آن‌ها صاف‌تر هستند.

در مجموعه تصاویر بعدی، می‌توانیم حلقه‌های هوشمند گلکسی رینگ را در سه رنگ و ساعت‌هوشمند گلکسی واچ 7 را مشاهده کنیم. به‌لطف شکایت علیه اورا، می‌دانیم که سامسونگ قصد دارد حلقه گلکسی رینگ خود را در ماه آگوست در ایالات‌متحده به‌فروش برساند. عرضه در ماه آگوست با اعلام در ژانویه و پیش‌سفارش‌ها بعد از مراسم آنپکد مطابقت دارد و می‌توانیم این خبر را جدی بگیریم.

در مورد گلکسی واچ 7 هم می‌دانیم که سامسونگ می‌خواهد این ساعت‌هوشمند را در مدل‌های 40 و 44 میلیمتری عرضه کند. ما همچنین می‌دانیم که این غول فناوری می‌خواهد یک گلکسی واچ اولترا را هم عرضه کند، اما نمی‌توانیم از روی این تصاویر تشخیص دهیم که آیا گلکسی واچ 7 اولترا هم وجود دارد یا خیر؟

طبق گزارش منتشرشده، تصاویری از گلکسی بادز 3، گلکسی بادز 3 پرو و گلکسی واچ FE شایعه‌شده وجود ندارد؛ اما دیروز یک افشاگر مدعی شد که می‌توانیم هر دو نسخه گلکسی بادز را پیش‌از مراسم آنپکد ببینیم. دراین‌راستا، آرسن لوپین هم در شبکه‌اجتماعی X پستی به‌اشتراک گذاشت و ادعا کرد که گلکسی واچ FE در تاریخ 4 تیر عرضه خواهد شد.

نظرشما درباره سبد محصولاتی جدید سامسونگ چیست؟ لطفاً نظرات خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید