برگزیدهنرم افزار و اپلیکیشن

واتساپ درحال کار بر روی ویژگی جدیدی مشابه ایردراپ و QuickShare است

براساس آخرین گزارش منتشرشده، واتساپ درحال‌کار برروی ویژگی جدیدی است که امکان ارسال سریع و امن فایل‌ها را فراهم می‌کند.

به‌گزارش mspoweruser، واتساپ درحال‌کار برروی ویژگی جدیدی مشابه ایردراپ و QuickShare است. این ویژگی جدید در آخرین نسخه آزمایسی واتساپ که برای گوشی‌های اندرویدی درحال تست است دیده شده و انتظار می‌رود در به‌روزرسانی بعدی برای همه کاربران منتشر شود.

این ویژگی به کاربران واتساپ این اجازه را می‌دهد که انواع فایل‌ها را با افرادی که در نزدیکی آن‌ها هستند را بصورت امن و با سرعت بالایی به‌اشتراک بگذارند. این ویژگی برای زمان‌هایی که به انتقال سریع و مستقیم فایل نیاز است، بسیار مفید خواهد بود.

ویژگی انتقال سریع‌ فایل‌ها به واتساپ اضافه می‌شود.

گفته می‌شود این ویژگی بصورت انتها به انتها رمزگذاری می‌شود که باعث می‌شود فایل در خارج از واتساپ، امن باقی بماند. علاوه‌براین، برای حفظ بیشتر حریم‌خصوصی شماره‌های‌تلفن از افرادی که مخاطب شما نیستند، مخفی باقی می‌ماند و نمی‌توانند شماره موبایل شما را مشاهده کنند.

هنوز مشخص نیست که واتساپ این ویژگی را برای هردو سیستم‌عامل اندروید و iOS عرضه می‌کند یا خیر؟ اما اگر نخواهد این ویژگی را برای همه سیستم‌عامل‌ها منتشر کند، مطمئناً هر سیستم‌عامل گزینه داخلی بهتری برای انتقال فایل‌ها در اختیار دارد. گوشی‌های iOS به سیستم ایردراپ مجهز هستند و دستگاه‌های اندروید به سیستم QuickShare.

نظرشما دراین‌باره چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید