نرم افزار و اپلیکیشن

واتساپ راه‌حل جدیدی برای سازماندهی رویدادها ارائه می‌دهد

بااین روش جدید، می‌توانید رویدادها را در واتساپ بدون نیاز به ابزار جدیدی مدیریت کنید.

به‌نظر می‌رسد واتساپ می‌خواهد راه‌حل جدیدی را برای سازماندهی رویدادها معرفی کند. این ویژگی قرار است شما را از استفاده از برنامه‌های جداگانه بی‌نیاز کند.

طبق گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا با انتشار این ویژگی جدید، کاربران می‌توانند رویدادی را در یک چت گروهی ایجاد کنند تا همه کاربران و اعضای آن گروه بتوانند به آن پاسخ دهند. گفته می‌شود این رویدادها در صفحه اطلاعات هر گروه فهرست می‌شوند و با نزدیک‌شدن به زمان آن رویداد، همه اعضای گروه اعلان دریافت می‌کنند.

کاربر می‌تواند برای هر مناسبتی از جلسه مجازی گرفته تا تولد و یا هر چیز دیگری یک رویداد تنظیم کنند. کاربرانی که دراین چت گروهی یا گروه قرار دارند، می‌توانند این رویداد را ببینند و نسبت‌به آن واکنش نشان دهند.

ویژگی جدید واتساپ

گفته می‌شود این قابلیت ابتدا برای تعدادی از افراد عضو انجمن واتساپ منتشر می‌شود و سپس طی ماه‌های آینده برای همه کاربران منتشر خواهد شد.

واتساپ همچنین این اجازه را به‌شما می‌دهد که بتوانید به اطلاعیه‌های ادمین‌ها در انجمن‌ها هم پاسخ دهید. گفته می‌شود همه پاسخ‌ها گروه‌بندی می‌شوند تا فضای زیادی را اشغال نکنند و کاربران بتوانند همه نظرات را یکجا بخوانند. همچنین اعلان‌های چنین پاسخ‌هایی برای همه بی‌صدا می‌شوند تا به یک مشکل تبدیل نشوند.

نظرشما درباره ویژگی جدید واتساپ چیست؟ لطفاً نظرات خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *