نرم افزار و اپلیکیشن

واتساپ گزینه‌های احراز هویت بیشتری را ارائه می‌دهد

براساس گزارش منتشرشده، واتساپ گزینه‌های امنیتی بیشتری را برای ورود به برنامه ارائه می‌دهد.

حفاظت از داده‌های شخصی، هر روز اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. واتساپ نیز این موضوع را درک کرده و در آخرین نسخه بتا خود، روش‌های احراز هویت بیشتری را در اختیار کاربران قرار داده است.

براساس گزارش اندرویداتوریتی، در آخرین نسخه بتا (2.24.6.20) واتساپ در گوگل‌پلی، یک ویژگی بهبودیافته قفل برنامه برای برخی از کاربران بتا ارائه شده است.

بافعال بودن این ویژگی، کاربران می‌توانند از اثرانگشت، تشخیص چهره یا سایر شناسه‌های منحصربه‌فرد برای بازکردن واتساپ استفاده کنند. این درحالیست که قبلاً فقط گزینه احراز هویت بیومتریک دردسترس بود. گفته می‌شود، نسخه بتا واتساپ اکنون به کاربران اجازه می‌دهد از شناسه‌های منحصربه‌فرد دیگری مانند رمزعبور نیز استفاده کنند.

قفل برنامه واتساپ

افرادی که از دستگاه‌های هوشمند فاقد حسگرهای بیومتریک استفاده می‌کنند، می‌توانند بدون هیچ مانعی از همان ویژگی قفل برنامه استفاده کنند. این نشان می‌دهد که واتساپ سعی کرده تمام نیازهای کاربران را شناسایی و درک کند.

اوایل هفته گذشته بود که واتساپ نسخه آزمایشی دیگری را منتشر کرد که محدودیت تعداد چت‌های پین‌شده را از 3 مورد به 5 مورد افزایش میداد. نظرشما درباره افزایش روش‌های ورود به واتساپ چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *