رایااستور مگ

برای خرید اکانت یوتیوب ارزان و فوری به کدام فروشگاه برویم؟

یوتیوب یک پلتفرم محبوب به منظور اشتراک گذاری محتواهای ویدئویی است که در 14 فوریه 2005 میلادی توسط استیو چن، جاوید کریم و چاد هرلی تاسیس شد. پس از مدتی که از راه اندازی این سرویس اشتراک گذاری ویدئو گذشت، شرکت گوگل این پلتفرم را خریداری کرد و از آن زمان به بعد بر روی آن سرمایه گذاری هنگفتی کرد و به آن توسعه چشمگیری داد. هم اکنون پس از گوگل، سرویس یوتیوب دومین جایگاه را در خصوص تعداد بازدید جهانی از آن خود کرده است که نشان از میزان محبوبیت این سرویس اشتراک گذاری ویدئو است. جالب است بدانید در یوتیوب ماهانه بیش از 2.5 میلیاردکاربر جهانی در طول روز بیش از یک میلیارد ساعت ویدئو تماشا می کنند که آمار خیره کننده ای می باشد. همچنین از سال 2019 بیش از 500 ساعت محتوای ویدئویی جدید در هر دقیقه آپلود می شود که این آمار تا کنون افزایش داشته و همچنان رو به صعود است. یوتیوب علاوه بر سایت خود بر روی تلویزیون های هوشمند و گوشی های همراه هوشمند نیز قابل دسترسی است و سرویس دهی می کند. انواع فیلم کوتاه و بلند، سریال و سینمایی، ویدئوهای تفریحی، ورزشی، موسیقی، اجتماعی و آموزشی و سایر محتواهای مستند یا اختصاصی بر روی سرویس یوتیوب بارگذاری شده و برخی شرکت های بزرگ سینمایی مانند دیزنی، ان بی سی یونیورسال، برادران وارنر و پارامونت و سایر شرکت های رسانه ای معتبر بر روی یوتیوب کانال ویژه دارند که برای انجام تبلیغات و جذب مخاطب بیشتر فعالیت می کنند.

خرید اکانت یوتیوب چه مزایایی دارد؟

با خرید اکانت یوتیوب بسیاری از محدودیت هایی که در یوتیوب رایگان با آن روبرو هستید، کنار زده می شود. در ادامه به توضیح این مزایا می پردازیم.

به تماشای نامحدود ویدئوها بدون تبلیغات بپردازید

اگر می خواهید بدون وجود تبلیغات آزار دهنده ویدئوهای مورد علاقه خود را ببینید برای خرید اکانت یوتیوب اقدام کنید. با این اقدام تمام ویدئوهای محبوب تان بدون وقفه و تبلیغات خسته کننده در اختیار شما است.

ویدئوهای مورد نظر خود را آفلاین ببینید

با خرید اکانت youtube می توانید در هر زمان و هر مکان به تماشای ویدئوهای مورد علاقه خود بپردازید. تصور کنید که در یک سفر هوایی هستید یا به یک کمپ جنگلی رفته اید و به اینترنت دسترسی ندارید. اینجاست که امکان تماشای آفلاین ویدئوها برایتان لذت بخش خواهد بود.

ویدئو را در پس زمینه پخش کنید

در صورتی که قصد داشته باشید بدون وقفه به تماشای ویدئو بپردازید و در حالت صفحه نمایش خاموش یا استفاده از برنامه دیگر، همچنان ویدئوها پخش شوند برای خرید اکانت یوتیوب وقت را تلف نکنید.

به یوتیوب موزیک دسترسی داشته باشید

با خرید اکانت یوتیوب می توانید همزمان به YouTube Music نیز دسترسی پیدا کنید و از موسیقی های جذاب آن در حالت آفلاین یا در حالت پس زمینه گوشی با صفحه خاموش لذت ببرید.

برای خرید فوری و ارزان اکانت یوتیوب، کدام سایت مطمئن تر است؟

فروشگاه اکانت مکسیمم شاپ یک سایت معتبر در زمینه فروش بیش از 35 اشتراک پرمیوم سایت های پر طرفدار و مجاز خارجی است که می توانید به جز یوتیوب، از آن برای خرید اکانت انواتو و نیز خرید اکانت گرامرلی نیز استفاده کنید. مکسیمم شاپ یکی از سایت های بسیار مطمئن برای خرید اکانت youtube است که پشتیبانی عالی برای اشتراک ها داشته و کاربرانی که اقدام به خرید گرامرلی و همچنین خرید اکانت انواتو المنت و سایر اشتراک های کاربردی نموده اند، حداکثر رضایت را داشته اند. با مکسیمم شاپ تجربه جدیدی را داشته باشید و از پشتیبانی بی نظیر آن لذت ببرید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *