موبایل

شیائومی 14، 14 پرو و شیائومی واچ S3، رنگ‌های خودرو SU7 EV را دریافت می‌کنند

بالاخره بعداز ماه‌ها افشای تصاویر و تیزرها، روز گذشته شیائومی از اولین خودرو خودش بصورت رسمی رونمایی کرد. لی‌جون “مدیرعامل شیائومی” روز گذشته در رویدادی ویژه، از خودرو SU7 EV این شرکت رونمایی کرد. خودرو مذکور در دو رنگ عرضه شده است که گفته می‌شوند، پرچمداران این شرکت نیز دراین رنگ‌ها عرضه خواهند شد. در ادامه برای جزئیات بیشتر با رایااستور همراه باشید.

خودرو برقی SU7 EV شیائومی

براساس گفته جی‌اس‌ام‌آرنا، تلفن‌های شیائومی 14، شیائومی 14 پرو و ساعت‌هوشمند شیائومی واچ S3 نیز به تقلید از خودرو SU7 EV، در دو رنگ آبی (به‌رنگ آب) و سبز (سرسبز) عرضه خواهند شد.

شیائومی 14، شیائومی 14 پرو و ساعت‌هوشمند شیائومی واچ S3، در تعداد محدودی با رنگ‌های خودروهای SU7 EV شیائومی عرضه خواهند شد.

رولاند کوانت

متأسفانه این موضوع فعلاً به بازار چین مربوط می‌شود. شیائومی خودرو SU7 EV را درحال‌حاضر برای بازار چین معرفی کرده و هنوز مشخص نیست چه‌زمانی آن را برای بازارهای بین‌المللی عرضه کند.

رنگ‌های جدید شیائومی 14، 14 پرو و شیائومی واچ S3

درمقابل طبق شایعاتی که منتشرشده، گوشی شیائومی 14 پرو فقط برای بازار چین است و تنها شیائومی 14 برای بازارهای جهانی عرضه می‌شود که زمان عرضه جهانی آن نیز تاکنون اعلام نشده است.

در مورد ساعت‌هوشمند شیائومی واچ S3 نیز، گفته می‌شود این مدل مختص بازار چین است و ساعت شیائومی واچ 2 پرو به بازارهای جهانی ارسال می‌شود.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید