موبایل

تلفن شیائومی 14 سیوی، گواهینامه TUV را دریافت کرد

دریافت گواهینامه TUV توسط شیائومی 14 سیوی، نشان می‌دهد عرضه این دستگاه نزدیک است.

شیائومی به‌تازگی گوشی‌هوشمند Civi 4 Pro را در چین با طراحی چشم‌نواز و مجموعه‌ای از مشخصات از جمله سیستم دوربین دوگانه در جلو و تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 راه‌اندازی کرده است. حال شواهدی بدست آمده که نشان می‌دهد این گوشی در بازاری غیر از چین هم عرضه خواهد شد.

به‌گزارش گیزموچاینا، این تلفن با شماره مدل‌های ‘24053PY09C’ و ‘24053PY09I’ در سایت گواهینامه TUV ظاهر شده که نشان می‌دهد عرضه این دستگاه نزدیک است. طبق شماره‌مدل‌های مذکور و شایعات قبلی، تقریباً مطمئن هستیم که شیائومی به‌زودی این دستگاه را بانام شیائومی 14 سیوی (Xiaomi 14 Civi) در بازار هند عرضه می‌کند، اما عدم وجود شماره مدل با پسوند G نشان‌دهنده این است که این دستگاه در سایر بازارهای جهانی عرضه نخواهد شد.

در سایت گواهینامه TUV هیچ جزئیاتی درباره گوشی شیائومی 14 سیوی ذکر نشده، تنها گفته شده که نمایشگر استفاده‌شده دراین مدل از چشم در برابر نور آبی محافظت می‌کند. بااین‌حال، انتظار می‌رود مشخصاتی شبیه‌به شیائومی سیوی 4 پرو (Xiaomi Civi 4 Pro) داشته باشد.

مشخصات Xiaomi Civi 4 Pro

شیائومی برای این مدل از یک نمایشگر 6.55 اینچی امولد با لبه‌های خمیده، وضوح 1.5K، نرخ رفرش 120 هرتز و حداکثر روشنایی 3000 نیت استفاده کرده است. در بالای نمایشگر می‌توانید سیستم دوربین سلفی دوگانه متشکل از لنز اصلی 32 مگاپیکسلی و لنز فوق‌عریض 32 مگاپیکسلی را مشاهده کنید.

برای دوربین‌های پشت، از سیستم دوربین لایکا بهینه‌شده متشکل از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی OmniVision OV50E با OIS، لنز 12 مگاپیکسلی فوق‌عریض و لنز تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابری استفاده شده است.

Xiaomi Civi 4 Pro

قدرت دستگاه را تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 تأمین و با رم LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 4.0 جفت می‌شود. وظیفه تأمین انرژی تلفن نیز برعهده باتری 4700 میلی‌آمپری می‌باشد که از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند.

از جمله ویژگی‌های این دستگاه عبارتنداز اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر، فریم فلزی، واحد اتلاف حرارت، بلستر IR و موتور خطی. شیائومی سیوی 4 پرو با اندروید 14 مبتنی‌بر HyperOS اجرا می‌شود.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *