فناوری

خشک‌کن لباس نامرئی هوشمند Mijia شیائومی معرفی شد

شیائومی جدیدترین لوازم‌خانگی هوشمند خود را برای خشک‌کردن لباس‌ها معرفی کرد.

شیائومی امروز از جدیدترین لوازم‌خانگی هوشمند خود یعنی خشک‌کن لباس نامرئی هوشمند Mijia رونمایی کرده است. این خشک‌کن بصورت کاملاً نامرئی در سقف جاسازی می‌شود و طراحی فوق‌العاده نازکی (عرض 8 سانتی‌متر) دارد.

مشخصات خشک‌کن میجیا شیائومی

به‌گزارش گیزموچاینا، این خشک‌کن دارای نور داخلی 36 واتی با روشنایی و دمای رنگ قابل تنظیم از طریق برنامه Mijia است. میله خشک‌کن طراحی مواجی دارد که روی آن سوراخ‌هایی برای آویز کردن لباس تعبیه شده است. گفته می‌شود این خشک‌کن با اکوسیستم خانه‌هوشمند شیائومی ادغام می‌شود و می‌تواند با ماشین لباسشویی، پرده‌های هوشمند و سایر موارد متصل شود.

خشک‌کن نامرئی میجیا

این دستگاه دارای 5 سیستم خشک‌کن هوشمند از قبیل حفاظت دو مرحله‌ای بالا رفتن، ارتفاع قابل تنظیم، عملکرد توقف خودکار در هنگام مواجهه با مقاومت و مکانیزم بلندکردن ملایم برای ایمنی و راحت کاربران می‌باشد.

مشخصات خشک‌کن نامرئی Mijia شیائومی

خشک‌کن Mijia از شش سری آلیاژ آلومینیوم و سیم طناب فولادی با استاندارد ملی 304 ساخته شده و طبق گزارش‌ها توانسته آزمایش 6000 بالابر و دوام را پشت سر بگذارد. گفته می‌شود این خشک‌کن می‌تواند تا 30 کیلوگرم وزن را تحمل کند.

طول عمر لامپ استفاده‌شده دراین مدل 1000 ساعت می‌باشد. همچنین موتور DC این خشک‌کن تنها 55 دسی‌بل صدا ایجاد می‌کند که عملاً آن را بیصدا نشان می‌دهد.

قیمت و در دسترس بودن خشک‌کن میجیا

گفته می‌شود خشک‌کن لباس نامرئی هوشمند میجیا در دو نسخه تک‌قطبی و ست برای 17 آوریل (29 فروردین) عرضه می‌شود.

  • تک‌قطبی: این نسخه حدوداً 138 دلار قیمت خواهد داشت.
  • نسخه ست: این نسخه با قیمت حدود 262 دلار به فروش می‌رسد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *