اخبار

تلویزیون 100 اینچی ردمی مکس 2025 شیائومی معرفی شد

شیائومی به‌تازگی جدیدترین تلویزیون هوشمند 100 اینچی خود را با سیستم‌عامل HyperOS برای بازار چین معرفی کرده است.

شیائومی به‌تازگی تلویزیون ردمی مکس 100 اینچی مدل 2025 را به بازار چین عرضه کرده است. ردمی مکس یک تلویزیون هوشمند با امکانات و ویژگی‌های جذاب می‌باشد. در ادامه باما باشید تا مشخصات این تلویزیون را بررسی کنیم.

مشخصات ردمی مکس 100 اینچی 2025

به‌گزارش گیزموچاینا، نمایشگر این تلویزیون 100 اینچ اندازه دارد و وضوح 4K را نمایش می‌دهد. با پشتیبانی از فناوری نرخ نوسازی متغیر (VRR) نرخ رفرش به 144 هرتز می‌رسد؛ البته یک حالت رقابتی‌هم وجود دارد که نرخ تازه‌سازی را به 240 هرتز و حتی بالاتر هم می‌رساند. تلویزیون برای کنترل حرکت نرم‌تر، از جبران حرکت 120 هرتزی MEMC استفاده می‌کند.

تلویزیون ردمی مکس شیائومی 1.07 میلیارد رنگ را بازتولید می‌کند که یعنی صفحه‌نمایش 10 بیتی است و %94 طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. دقت رنگ در ΔE≈2 رتبه‌بندی شده که نشان می‌دهد رنگ‌ها با دقت بسیار بالایی نمایش داده می‌شوند. همچنین این دستگاه به فناوری محافظت از چشم Qingshan بومی شیائومی مجهز می‌باشد.

تلویزیون ردمی مکس 2025 شیائومی

ردمی مکس دارای سه پورت HDMI، دو پورت USB-A، یک اترنت، یک ورودی نوری، یک ورودی AV و یک پورت آنتن می‌باشد. دو درگاه از سه‌پورت HDMI از استاندارد HDMI 2.1 برای تأخیر ورودی کمتر درحین بازی پشتیبانی می‌کنند. تلویزیون همچنین از VRR، ALLM (حالت تأخیر کم خودکار) و فناوری AMD FreeSync برای تجربه بازی پاسخگوتر پشتیبانی می‌کند.

ردمی مکس شیائومی مجهز به چهار بلندگو برای پخش صدا است و از فناوری‌های دالبی‌ویزن و دالبی‌اتمس برای بهبود تجربه‌صوتی پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون برای پردازش صوتی با کیفیت بالاتر، با DTS-X سازگاری دارد.

منبع تغذیه این تلویزیون، یک پردازنده 4 هسته‌ای A73 است که با 4 گیگ رم و 64 گیگ حافظه‌داخلی جفت شده است. گزینه‌های اتصال بی‌سیم وای‌فای 6 برای اتصال سریع‌تر و روان‌تر در دسترس هستند.

تلویزیون ردمی مکس 2025 شیائومی

تلویزیون از اشتراک‌گذاری آسان محتوا از دستگاه‌های تلفن‌همراه پشتیبانی می‌کند. برای ناوبری و تعامل ساده‌تر، یک کنترل از راه دور صوتی بلوتوث با عملکرد NFC داخلی دریافت خواهید کرد.

تلویزیون جدید شیائومی آخرین سیستم‌عامل هایپرOS شیائومی با پشتیبانی از برنامه‌های شخص‌ثالث را اجرا می‌کند. در نهایت، Xiaoai “دستیار مجازی شیائومی” را برای کنترل صوتی هوشمند در اختیار خواهید داشت.

قیمت و در دسترس بودن

تلویزیون 100 اینچی ردمی مکس 2025 در چین حدوداً 1243 دلار قیمت دارد. کاربران می‌توانند این تلویزیون را از JD.com یا وب‌سایت رسمی شرکت خریداری کنند. علاوه‌بر تلویزیون، شیائومی یک بلندگوی تلویزیون شیائومی 3.1 را بصورت رایگان ارائه می‌دهد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *