به‌روزرسانیموبایل

سنت‌شکنی سری ردمی نوت 13 در دریافت آپدیت نرم‌افزاری

شیائومی از سری ردمی نوت 13 در چین رونمایی کرده و اکنون درحال آماده‌شدن برای معرفی این سری در بازار هند است. براساس گزارش گیزموچاینا، شیائومی سری ردمی نوت 13 متشکل از مدل‌های استاندارد، پرو و پرو پلاس را برای 4 ژانویه در هند عرضه خواهد کرد. اما پیش‌از این عرضه، جزئیات نرم‌افزاری از سری ردمی نوت 13 برای بازارهای جهانی فاش شده است. در ادامه برای جزئیات بیشتر باما همراه باشید.

گفته می‌شود سری ردمی نوت 13 با رابط‌کاربری MIUI 14 مبتنی‌بر اندروید 13 اجرا خواهد شد. طبق اطلاعاتی که Sudhanshu Ambhore فاش کرده، تمام دستگاه‌های سری ردمی نوت 13 چه در بازار هند و چه در سایر بازارهای جهانی، 3 سال آپدیت نرم‌افزاری و 4 سال آپدیت امنیتی را دریافت خواهند کرد. یعنی این سری تا آپدیت اندروید 16 را دریافت می‌کنند.

می‌توان این را به‌فال نیک گرفت چراکه گوشی‌های سری نوت شیائومی، معمولاً 2 سال آپدیت نرم‌افزاری دریافت می‌کند و اکنون شیائومی برای این سری از 3 سال آپدیت بزرگ سیستم‌عامل خبر داده است.

این منبع در ادامه صحبت‌های خودش می‌گوید: آپدیت HyperOS به‌این زودی‌ها برای این سری عرضه نمی‌شود، چراکه شیائومی روز گذشته دومین دسته از گوشی‌های واجد شرایط دریافت آپدیت نرم‌افزاری HyperOS را منتشر کرد و نام سری ردمی نوت 13 در آن وجود نداشت. انتظار می‌رود این دسته جدید بین ژانویه تا ژوئن 2024، آپدیت جدید را دریافت کنند.

سری ردمی نوت 13

مشخصات اصلی سری ردمی نوت 13

شیائومی برای اعضای سری ردمی نوت 13، از نمایشگرهای امولد 6.67 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی استفاده کرده است. هرسه مدل از دوربین‌های سه‌گانه در پشت برخوردارند بااین تفاوت که مدل استاندارد دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و مدل‌های پرو و پرو پلاس به دوربین‌های اصلی 200 مگاپیکسلی تجهیز هستند.

ردمی نوت 13 از تراشه دایمنسیتی 6050 استفاده می‌کند و انرژی خودش را از باتری 5000 میلی‌آمپری تأمین می‌کند. این‌درحالیست که نسخه پرو از تراشه اسنپدراگون 7s نسل 2 و نسخه پرو پلاس از تراشه دایمنسیتی 7200 مدیاتک قدرت می‌گیرد.

نظرشما درباره گوشی‌های جدید شیائومی چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید