سیستم عامل

شیائومی این ویژگی جذاب HyperOS را حذف می‌کند

براساس گزارش منتشرشده، شیائومی یک ویژگی محبوب را از سیستم‌عامل HyperOS خود پاک می‌کند.

شیائومی پس‌از دریافت هشدار از گوگل، تصمیم گرفت تا این ویژگی محبوب را از سیستم‌عامل خود حذف کند. براساس گزارش گیزموچاینا، ویژگی پخش ویدئو در پس‌زمینه دیگر در HyperOS دردسترس نخواهد بود.

درحالیکه تنها کاربران پریمیوم یوتیوب اجازه دارند تا ویدئوها را در پس‌زمینه پخش کنند، اما ویژگی پخش ویدئو در پس‌زمینه شیائومی این امکان را برای کاربران معمولی و غیرپریمیوم نیز فراهم می‌کرد تا بتوانند ویدئوها و موسیقی‌های مورد علاقه خود را در پس‌زمینه و زمانیکه صفحه‌تلفن خاموش است، گوش کنند.

حذف ویژگی پخش ویدئو در پس‌زمینه از شیائومی

اما اکنون طبق شواهد موجود، شیائومی تصمیم به حذف این ویژگی از جعبه ابزار ویدئو خود گرفته است. شیائومی اولین‌بار ویژگی پخش ویدئو در پس‌زمینه را با MIUI 12 معرفی کرد که توانست رضایت کاربران را بدست بیاورد. اما اکنون شاهد این هستیم که شیائومی این ویژگی محبوب را به‌دلیل هشدار گوگل از جعبه ابزار ویدئو خود حذف می‌کند و افرادی که می‌خواهند از این ویژگی استفاده کنند، مجبور هستند تا اشتراک پریمیوم یوتیوب را تهیه کنند.

آپدیت امنیتی جدید شیائومی که ویژگی پخش فیلم در پس‌زمینه را غیرفعال می‌کند.

بهتر است بدانید که شیائومی اعلام کرده، ویژگی پخش ویدئو در پس‌زمینه با آپدیت امنیتی جدید در رابط‌کاربری‌های MIUI 12، MIUI 13، MIUI 14 و HyperOS (MIUI 15) غیرفعال می‌شود؛ یعنی اگر آخرین نسخه امنیتی دستگاه خود را نصب کنید، این ویژگی برای شما حذف می‌شود.

نظرشما دراین‌باره چیست؟ آیا تاکنون از ویژگی پخش فیلم در صفحه‌خاموش استفاده کرده‌اید؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *