خودرو

خودرو برقی SU7 شیائومی، راه‌حلی هوشمندانه برای بحث صفحه‌نمایش لمسی در مقابل دکمه پیدا کرده است

مدیرعامل شیائومی، راه‌حلی برای مشکل صفحه‌نمایش لمسی در مقابل‌ دکمه‌ها پیدا کرد.

شیائومی این غول فناوری چینی، روشی منحصربه‌فرد و خلاقانه را در سدان برقی SU7 نسل آینده خود به‌کار برده تا به رانندگان این دستگاه اجازه بدهد، تجربه خود را در خودرو شخصی‌سازی کنند.

به‌گزارش arenaev، درحالیکه برخی از رانندگان، داشبوردهای شیک و کاملاً مبتنی‌بر صفحه‌نمایش را می‌پسندند، اما هستند رانندگانی که صفحه‌نمایش‌های لمسی مدرن را در کنار تجربه‌های سنتی مانند استفاده از دکمه‌ها ترجیح می‌دهند.

صفحه‌نمایش مرکزی SU7 بدون داک اضافی

گفته می‌شود شیائومی این شکاف را درک کرده و برای سدان برقی جدید خود (SU7) از یک راه‌حل هوشمندانه به‌شکل یک واحد “داک” رونمایی کرده است. در راه‌حل شیائومی می‌توانیم شاهد یک نمایشگر لمسی با ظاهری تمیز و استاندارد باشیم که در لبه پایینی آن کلیدهای سبک پیانو و یک دکمه تنظیم صدا آرام گرفته‌اند. این سبک از طراحی، به رانندگان اجازه می‌دهد تا تجربه خود را با کنترلرهای قدیمی افزایش دهند.

صفحه‌نمایش مرکزی SU7 با داک متصل‌شده

شیائومی SU7 در سایر زمینه‌ها نیز بسیار خوب عمل می‌کند؛ این اتومبیل با ادغام یکپارچه با تلفن‌های‌همراه و دستگاه‌های شیائومی، سطحی از اتصال اکوسیستم را ارائه می‌دهد که قبلاً در هیچ خودرو دیگری ندیده‌ایم.

نظرشما درباره نوآوری شیائومی چیست؟ شما نمایشگرهای تمام لمسی را ترجیح می‌دهید یا صفحه‌نمایش‌هایی که با دکمه‌ها نیز تلفیق شده باشند.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *