خودرو

خودرو برقی SU7 شیائومی، طوفان به پا کرد؛ شیائومی ظرفیت تولید را افزایش داد

شیائومی به‌دلیل فروش موفقیت SU7، تولید سه‌گانه خودروهای برقی را برای پاسخگویی به تقاضاهای مشتریان افزایش داد.

خبرها حکایت از فروش فوق‌العاده اولین خودرو برقی شیائومی SU7 EV می‌دهد. این خودرو در اولین فروش خود توانسته بالاتر از حد انتظار عمل کند و همین باعث‌شده تا مدیران شیائومی موتورز به فکر افزایش ظرفیت تولید بیافتند.

به‌گفته گیزموچاینا، شیائومی قصد داشت با تولید اولیه 3000 خودرو در ماه مارس شروع کند و به‌تدریج آن‌را تا پایان سال 2024 به 6000 دستگاه در ماه برساند. اما این فروش فوق‌العاده این شرکت را براین داشت تا ظرفیت تولید خود را به 10000 دستگاه در ماه برساند.

تقاضا به حدی زیاد بوده که شیائومی موتورز به صراحت اعلام کرده که کمبود تولید دارند و تمام تلاش خودشان را می‌کنند تا ظرفیت تولید را افزایش دهند. شیائومی موتورز از تولیدکنندگان خود خواسته تا ظرفیت تولید را به 10000 دستگاه در ماه برسانند، اما این فشار زیادی را به تولیدکنندگان وارد می‌کند چراکه چرخه تحویل فعلی مدل‌های مختلف SU7 از 19 تا 32 هفته است که تا 7 ماه طول می‌کشد.

گزارش در ویبو درباره عملکرد خودرو برقی شیائومی SU7

موفقیت‌های خودروهای الکتریکی شیائومی، در بازار سهام هنگ‌کنگ نیز خودش را نشان داده و از %10.17 به نزدیک %15 رسیده است.

در خصوص آمار فروش SU7، این شرکت توانست در 24 ساعت اول، 88898 دستگاه بفروش برساند که آمار بسیار فوق‌العاده‌ای است. حال باید دید که آیا شیائومی می‌تواند این شتاب را حفظ کند و خود را بعنوان یک غول جدید در بازار خودروهای برقی تثبیت کند یا خیر؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *