موبایل

Vivo X Fold3 Pro با اسنپدراگون 8 نسل 3 و مدل معمولی X Fold3 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 معرفی می‌شود

براساس گزارش منتشرشده، گوشی تاشو Vivo X Fold 3 Pro با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و مدل معمولی با نسل 2 عرضه می‌شود.

دیروز گزارشی منتشر کردیم مبنی‌براینکه تلفن Vivo X Fold 3 اولین گوشی تاشویی خواهد بود که با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 روانه بازار می‌شود. اما امروز گزارش جدیدی منتشرشده که نشان می‌دهد این مدل ویوو X فولد 3 پرو است که با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 به‌بازار عرضه می‌شود و مدل غیر پرو Vivo X Fold 3 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه خواهد شد.

تصویر ویوو X فولد 3

در خبر قبلی به سیستم دوربین‌های ویوو ایکس فولد 3 نیز اشاره کرده‌ بودیم و گفته بودیم که این مدل به سه دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 50 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو با زوم پریسکوپی 64 مگاپیکسلی مجهز است؛ اما مشخص‌شده که این‌ها مشخصات دوربین‌های مدل پرو هستند و مدل معمولی با همین سیستم دوربین عرضه می‌شود با این تفاوت که از لنز پریسکوپی استفاده نمی‌کند و به‌همان دوربین تله‌فوتو سنتی بسنده خواهد کرد.

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، Vivo X Fold 3 طراحی نازک و بدنه سبک وعده داده شده را حفظ می‌کند که باعث می‌شود لقب باریک‌ترین تاشو موجود در بازار را به خود اختصاص دهد.

انتظار می‌رود ویوو مدل‌های تاشو جدید خود را به‌همراه تبلت‌های Vivo Pad 3 و Vivo Pad 3 Pro دراین ماه عرضه کند. تاکنون مشخصاتی درباره تبلت‌های ویوو فاش نشده و ویوو نیز به‌هیچ یک از این شایعات واکنشی نشان نداده است. بااین‌حال، باید صبر کنیم تا اخبار بیشتری درباره گوشی‌های تاشو ویوو منتشر شود.

نظرشما درباره گوشی‌های تاشو ویوو چیست؟ آیا می‌توانند رقیبی برای سامسونگ باشند؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید