موبایل

Vivo X Fold 3 به‌زودی بعنوان اولین دستگاه تاشو با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 معرفی می‌شود

براساس گزارش منتشرشده، ویوو X فولد 3 به‌زودی عرضه خواهد شد.

به‌تازگی گزارشی منتشرشده که نشان می‌دهد گوشی‌ Vivo X Fold 3 به‌زودی بعنوان اولین دستگاه تاشو با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 روانه بازار می‌شود. گفته می‌شود این مدل درعین‌حال سبک‌ترین و باریک‌ترین دستگاه تاشو خواهد بود که از یک لولای عمودی استفاده می‌کند و به‌سمت داخل تا می‌شود.

سایت Digital Chat Station تصویری از ویوو X فولد 3 فاش کرده که نشان می‌دهد این مدل در پشت دستگاه دارای یک جزیره دایره‌ای شکل خواهد بود که سه‌دوربین و لوگوی زایس را درون خود جا داده است.

تصویر ویوو X فولد 3

طبق ادعای جی‌اس‌ام‌آرنا، عملکرد دوربین‌های این دستگاه مشابه ویوو X100 پرو خواهد بود. برای اطلاع، ویوو ایکس100 پرو یکی از بهترین سیستم‌های دوربین گوشی‌های موبایل را دارد.

گفته می‌شود دراین مدل دوربین‌های اصلی و فوق‌عریض هرکدام از سنسورهای 50 مگاپیکسلی استفاده خواهند کرد، درحالیکه دوربین تله‌فوتو احتمالاً به یک لنز پریسکوپ 64 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. دوربین اصلی دارای OIS خواهد بود؛ همچنین قادر است ویدئوهایی با کیفیت 4K را با سرعت 60 فریم‌برثانیه ضبط کند.

vivo X Fold2 and X Flip

انتظار می‌رود ویوو از استفاده اسکنر اثر انگشت UD برای هردو پنل ویوو X فولد 3 صرف‌نظر کند و آن‌را برای مدل قدرتمندتر ویوو X فولد 3 پرو که از شارژ سیمی 120 وات و شارژ بی‌سیم 50 وات نیز پشتیبانی می‌کند، درنظر بگیرد.

نظرشما درباره گوشی تاشو جدید ویوو چیست؟ آیا می‌تواند تهدید برای گوشی‌های تاشو سامسونگ به‌حساب بیاید؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید