گجت

گوگل روند تعمیرات پیکسل‌واچ‌های خود را آسان‌تر کرد

براساس گزارش منتشرشده، گوگل روند تعمیرات ساعت‌های‌هوشمند پیکسل‌واچ را تغییر داده است.

زمانیکه گوگل برای اولین‌بار ساعت‌هوشمند پیکسل واچ را معرفی کرد، بسیاری از کاربران از روند تعمیر این مدل ناراحت شدند چراکه روند بسیار پیچیده‌ای داشت. این موضوع برای مدل پیکسل واچ 2 نیز صادق بود. اما امروز اندرویداتوریتی گزارشی منتشر کرده مبنی‌بر آسان شدن روند تعمیرات ساعت‌های‌هوشمند گوگل.

دراین گزارش آمده که گوگل در صفحه‌پشتیبانی جدید مربوط‌به روند تعمیرات اعلام کرده که کاربران برای تعمیر ساعت خود نیازی نیست با نماینده خدمات گوگل ارتباط مستقیم برقرار کنند و تنها می‌توانند با ثبت درخواست تعمیرات، یک ساعت جدید تحویل بگیرند.

اکنون کاربران باید به فروشگاه گوگل “Google Store” مراجعه کنند و به‌پایین اسکرول کنند و روی دکمه تعمیرات “Repairs” کلیک کنند؛ سپس بایستی اطلاعات درخواستی را پر کنند و در قسمت مربوط‌به تعمیر، گزینه Mail-in را انتخاب کنند؛ درنهایت باید اطلاعات پرداخت خود را تأیید و پرداخت را انجام دهند.

با طی‌کردن این مراحل، درخواست تعمیر ساعت ثبت می‌شود و مشتری بایستی در ساعات گفته‌شده، ساعت خود را ارسال کند تا ساعت جایگزین را دریافت نماید. این روند تعمیرات جدید برای هردو نسخه وای‌فای و پیکسل واچ 2 LTE دردسترس است؛ اما متأسفانه، گوگل این روند را برای هیچ نسخه‌ای از پیکسل‌واچ‌های اصلی اعمال نکرده است.

گفته‌شده که این روش جدید تعمیرات برای تمام افرادی که در ایالات‌متحده، خاورمیانه و آفریقا زندگی می‌کنند دردسترس است. نظرشما درباره روش جدید تعمیرات ساعت‌های‌هوشمند گوگل چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید