موبایل

شایعه: گلکسی S24 FE با تراشه اگزینوس عرضه می‌شود

درادامه می‌توانید اولین جزئیات فاش‌شده گلکسی S24 FE سامسونگ را مطالعه کنید.

درماه ژانویه بود که سامسونگ از سری گلکسی S24 رونمایی کرد. اکنون انتظار می‌رود که گلکسی S24 FE بعنوان عضو چهارم این سری و جایگزین گلکسی S23 FE در اکتبر سال جاری وارد بازار شود. البته هنوز هیچ تأیید رسمی درباره این مدل وجود ندارد، اما گلکسی S23 FE نیز در اکتبر 2023 معرفی شد.

مشخصات اصلی گلکسی S24 FE (شایعه‌شده)

براساس گزارش گیزموچاینا، گلکسی اس24 FE دارای 12 گیگابایت حافظه رم LPDDR5x خواهد بود که با دو گزینه ذخیره‌سازی 128 گیگابایت (UFS 3.1) و 256 گیگابایتی (UFS 4.0) پیکربندی خواهد شد. گفته می‌شود انرژی این مدل را یک باتری 4500 میلی‌آمپری تأمین می‌کند؛ هنوز هیچ اطلاعاتی درباره سرعت شارژ این دستگاه دردسترس نیست، اما انتظار می‌رود از شارژ سیمی 25 وات و شارژ بی‌سیم 15 وات نسل قبلی پشتیبانی کند.

جزئیاتی درباره اندازه، نرخ رفرش و روشنایی صفحه‌نمایش این مدل دردسترس نیست. اما گفته می‌شود که این مدل به یک صفحه‌نمایش امولد مجهز خواهد بود. درحالیکه گلکسی S23 FE با تراشه‌های اگزینوس 2200 و اسنپدراگون 8 نسل 1 برای بازارهای مختلف معرفی شد، گفته می‌شود که گلکسی S24 FE تنها از تراشه اگزینوس برای همه بازارها استفاده می‌کند.

در گزارشی که در شبکه‌اجتماعی X منتشرشده، گفته می‌شود که سری Z گوشی‌های تاشو سامسونگ همگی دارای تراشه‌های اسنپدراگون خواهند بود؛ درحالیکه سری S تنها از چیپست‌های اگزینوس استفاده می‌کنند. دراین گزارش آمده که گوشی‌های سری A نسل بعد نیز به تراشه‌های مدیاتک و اگزینوس مجهز خواهند بود که احتمالاً این موضوع روی تلفن‌های سری M و سری F نیز تأثیرگذار خواهد بود چراکه آن‌ها نسخه‌های بهبودیافته سری A هستند.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید