فناوری

گوگل‌وان از مرز 100 میلیون مشترک گذشت

در هفته گذشته، گوگل برای سرویس گوگل‌وان خود پلن جدیدی معرفی کرد و نام هوش‌مصنوعی خود را تغییر داد.

هفته‌ای که گذشت، هفته‌ای مهم برای گوگل بود. در هفته گذشته علاوه‌بر تغییرنام Bard به جمینی و راه‌اندازی برخی از ویژگی‌های جدید مبتنی‌بر هوش‌مصنوعی، ساندرا پیچای “مدیرعامل گوگل و آلفابت” اعلام کرد که این غول فناوری از مرز 100 میلیون مشترک در سرویس Google One عبور کرده است.

این آمار را پیچای در پلتفرم ایکس منتشر کرده است. ساندرا پیچای همچنین از راه‌اندازی طرح جدید AI پریمیوم در گوگل وان نیز خبر داد که به‌واسطه آن ویژگی‌های هوش‌مصنوعی جدیدی در اختیار مشترکان قرار خواهد گرفت.

گوگل وان (Google One) چیست؟

گوگل‌وان سرویس ابری پرچمدار گوگل است که کاربران می‌توانند از نسخه رایگان و پولی آن استفاده کنند. در نسخه رایگان 15 گیگابایت فضای گوگل درایو در اختیار مشترکین قرار می‌گیرد، درحالیکه در نسخه پولی بیشتر از 100 گیگابایت فضا به کاربر تخصیص داده می‌شود.

همچنین مشترکین پولی می‌توانند به ویژگی‌های اضافی مانند ویرایش تصویر Google Photo، گزینه‌های اشتراک‌گذاری فضای ذخیره‌سازی، Google One VPN و مزایای دیگر دسترسی داشته باشند.

تاکنون مشترکین گوگل‌وان قادر بودند که ازبین دو طرح اولیه (1.99 دلار ماهانه) و پریمیوم (9.99 دلار ماهانه) یکی را انتخاب کنند. اما از دیروز پلن جدیدی باعنوان AI Premium اضافه‌شده که 19.99 دلار در ماه قیمت دارد. این پلن جدید مجموعه‌ای از امکانات اضافی هوش‌مصنوعی از قبیل دسترسی به حالت پیشرفته جمینی، استفاده از جمینی در سندها، جیمیل و سایر برنامه‌های گوگل را ارائه می‌دهد.

منبع
androidauthority

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید