سیستم عامل

به‌زودی می‌توانید نمایه چت‌های گروهی مایکروسافت Teams را تنظیم کنید

براساس گزارش منتشرشده، مایکروسافت در تلاش است تا قابلیت تنظیم نمایه چت‌های گروهی را به Teams اضافه کند.

مایکروسافت همیشه سخت تلاش کرده تا ویژگی‌های جدیدی را برای کاربران مایکروسافت تیم ارائه دهد. به‌گزارش mspoweruser، ویژگی جدیدی که مایکروسافت قرار است برای کاربران Teams ارائه دهد، امکان تنظیم تصاویر پروفایل برای چت‌های گروهی است.

براساس صفحه نقشه‌راه مایکروسافت 365 (شناسه ویژگی: 119305)، مایکروسافت درحال کار برروی ویژگی جدیدی است که به کاربران مایکروسافت تیم اجازه می‌دهد برای چت‌های گروهی Teams از تصاویر تلفن خود یا تصاویر و ایموجی‌های از پیش انتخاب‌شده بعنوان تصاویر نمایه چت‌های گروهی استفاده کنند. مایکروسافت معتقد است تصویر نمایه، می‌تواند منعکس‌کننده موضوع و هویت گروه باشد.

طبق اعلام این غول ردموندی، ویژگی تنظیم نمایه چت‌های گروهی Teams در ماه مارس (اسفند1402-فروردین1403) برای سیستم‌عامل‌های ویندوز و مک منتشر خواهد شد. البته مایکروسافت گفته که جدول زمانی انتشار، آزمایشی است و اگر به‌هر دلیلی همه‌چیز طبق برنامه پیش نرود، ممکن است انتشار ویژگی تا یک‌ماه دیگر به تعویق بیفتد.

تنظیم آواتار برای چت‌های گروهی مایکروسافت تیم

سایر ویژگی‌های مایکروسافت تیم

جدا از ویژگی تنظیم نمایه چت‌های گروهی، مایکروسافت درتلاش است تا ویژگی را معرفی کند که به‌کاربران اجازه می‌دهد با اسکن کد QR به جلسات Teams ملحق شوند. (زمان انتشار فروردین-اردیبهشت 1403)

مورد دیگری که قرار است به مایکروسافت تیم بیاید، قابلیت ضبط صفحه‌نمایش برای گوشی‌های اندرویدی است. از دیگر ویژگی‌هایی که مایکروسافت در نقشه‌راه خود دارد، تقویب یکپارچگی مایکروسافت تیم در Outlook است.

نظرشما درباره ویژگی جدید مایکروسافت تیم چیست؟ آیا از مایکروسافت تیم برای برگزاری جلسات استفاده می‌کنید یا گوگل میت؟ لطفاً نظرات خودتان را باما و سایر کاربران رایااستور در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *