نرم افزار و اپلیکیشن

گوگل‌مپ به‌زودی ساختمان‌ها را سه‌بعدی نمایش می‌دهد

گوگل‌مپ به‌زودی تجربه بصری سه‌بعدی را به‌ارمغان می‌آورد.

گوگل‌مپ یکی از بهترین برنامه‌های مسیریاب است که می‌توانید پیدا کنید. گوگل این سرویس را دائماً با ویژگی‌های جدید، به‌روز می‌کند. درآخرین تغییری که این برنامه دریافت خواهد کرد، نمایش سه‌بعدی ساختمان‌ها می‌باشد.

طبق گزارش اندرویداتوریتی، AssembleDebug در شبکه‌اجتماعی X گزارش داده که گوگل به‌تازگی گزینه نمایش سه‌بعدی ساختمان‌ها “show 3D buildings” را به ناوبری اضافه کرده است. گفته می‌شود این ضامن در نسخه 125 بتا گوگل‌مپ موجود است و هنوز برای همه کاربران منتشر نشده است.

اضافه‌شدن گزینه نمایش سه‌بعدی ساختمان‌ها به برنامه گوگل‌مپ

در ادامه گزارش آمده با فعال‌کردن این گزینه، در هنگام ناوبری ساختمان‌ها که قبلاً بعنوان یک لایه نمایش و جزئیاتی را ارائه می‌دادند، اکنون بصورت سه‌بعدی نمایش داده می‌شوند. گفته می‌شود این تغییر می‌تواند در مسیریابی کارآمد باشد و به‌کاربران کمک کند تا مسیر خود را راحت‌تر پیدا کنند.

تاپیش‌از این، گوگل چندین تغییر دیگر مانند نمایش آب‌وهوا و کیفیت هوا، چندین ارتقاء مرتبط‌ هوش‌مصنوعی و نمایش اطلاعات باتری در زمان واقعی برای خودروهای الکتریکی را برای گوگل‌مپ ارائه کرده است.

درحال‌حاضر این ویژگی درحال آزمایش می‌باشد و برای همه کاربران منتشر نشده است؛ بااین‌حال، باید دید این ویژگی درحالت واقعی چگونه عمل می‌کند و آیا آنطور که ادعا می‌شود کارایی خواهد داشت یا کاربر را سردرگم می‌کند؟ نظرشما درباره نمایش سه‌بعدی ساختمان‌ها چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *