خودرو

Android Auto اکنون تصویر زمینه گوشی را بعنوان پس‌زمینه نمایشگر خودرو نمایش می‌دهد

در گزارش قبلی به این نکته اشاره کردیم که برنامه Android Auto برای خلاصه‌کردن پیام‌ها از دستیار گوگل و هوش‌مصنوعی کمک می‌گیرد. اکنون سایت Arenaev، گزارشی منتشر کرده مبنی‌بر اینکه برنامه Android Auto خودروها، از تصویر زمینه گوشی شما بعنوان پس‌زمینه استفاده خواهد کرد. در ادامه برای جزئیات بیشتر باما در رایااستور همراه باشید.

ویژگی اندروید اتو

دراین گزارش آمده که Android Auto، اکنون والپیپر فعلی دستگاه شما را در سیستم اطلاعات سرگرمی ماشین نمایش می‌دهد. گفته می‌شود، این ویژگی بصورت پیش‌فرض فعال خواهد بود و چنانچه افرادی تمایلی به استفاده از این ویژگی نداشته باشند، می‌توانند از طریق تنظیمات Android Auto آن را غیرفعال کنند.

تنظیمات برنامه اندروید اوتو گوگل

این ویژگی درحال گسترش است، اما درحال‌حاضر تنها امکان نمایش تصاویر پس‌زمینه ثابت وجود دارد و امکان نمایش والپیپرهای پویا و متحرک وجود ندارد. چنانچه از تصویری پویا در گوشی خود استفاده کنید، Android Auto آخرین تصویر ثابت استفاده شده را نمایش می‌دهد.

درحال‌حاضر مشخص نیست که آیا در آینده، Android Auto امکان نمایش تصاویر پویا و پس‌زمینه‌های هوش‌مصنوعی را دارا خواهد بود یا خیر؟. فعلاً باید منتظر بمانیم و ببینیم که گوگل در آپدیت بعدی این ویژگی را اضافه می‌کند یا خیر.

اگر خودرویی دارد که از برنامه Android Auto پشتیبانی می‌کند، می‌توانید هم‌اکنون از این ویژگی جدید لذت ببرید؛ اگر این ویژگی را مشاهده نمی‌کنید، برنامه Android Auto را به آخرین نسخه آپدیت کنید. اگر هم آپدیتی برای شما ارائه نشده، منتظر باشید چراکه به‌زودی گوگل آپدیت جدید را برای دستگاه شما ارسال خواهد کرد.

نظرشما درباره ویژگی جدید برنامه Android Auto چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید