کالای دیجیتال

تخفیف شگفت‌انگیز اپل واچ سری 9 سایز 45 میلیمتری به مدت محدود

در ادامه می‌توانید ساعت‌هوشمند اپل‌واچ سری 9 را با 2 میلیون و 700 هزارتومان تخفیف خرید کنید.

اپل‌واچ سری 9، جدیدترین ساعت هوشمند اپل است که روانه بازار کرده. این ساعت‌هوشمند که در بازار 21 میلیون‌تومان قیمت دارد را دیجیکالا امروز در تخفیف شگفت‌انگیز خود با %13 تخفیف به‌قیمت 18 میلیون و 299 هزارتومان به‌فروش می‌رساند. اگر همین‌حالا این اسمارت‌واچ را خریداری کنید، 2 میلیون و 700 هزارتومان سود خواهید کرد.

این مدل که از گجت‌های هوشمند بازار محسوب می‌شود از مشخصات فنی و عملکرد بسیار خوبی برخوردار است. بصورت کامل ضدآب است و می‌توان بدون هیچ نگرانی تا عمق 50 متر زیر آب با آن شنا کرد.

صفحه‌نمایش 1.9 اینچی Retina LTPO OLED استفاده‌شده دراین مدل یکی از نقاط قوت ساعت محسوب می‌شود. این نمایشگر از وضوح، دقت‌رنگ و روشنایی بسیار خوبی برخوردار است که به‌شما اجازه می‌دهد به‌راحتی زیر نور آفتاب همه‌چیز را به‌وضوح مشاهده کنید.

از دیگر مزایای این مدل، پردازنده Apple S9 میباشد که باعث‌شده ساعت عملکرد بسیار دقیق و روانی داشته باشد. نرم‌افزارهای کاربردی و سلامتی این گچت جذاب نیز، مزیت‌های دیگر اپل‌واچ سری 9 محسوب می‌شوند که باعث خواهند شد تا هم زمان و هم سلامتی خود را بصورت موازی کنترل کنید.

یکی از نقاط جذاب درباره ساعت‌های اپل‌، عملکرد دقیق آن‌ها در بخش امکانات پزشکی مانند سنجش ضربان قلب، کنترل سطح اکسیژن خون و… می‌باشد. اگر به‌دنبال یک ساعت‌هوشمند جذاب و درعین‌حال کاربردی و قدرتمند می‌گردید، به‌شما اپل‌واچ سری9 سایز 45 میلیمتری را پیشنهاد می‌کنیم.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *