نرم افزار و اپلیکیشنبرگزیده

آپدیت جدید کروم به شما اجازه غیرفعال کردن گروهی افزونه‌ها را می‌دهد

گوگل به‌زودی ویژگی جدیدی را برای مرورگر کروم خود منتشر می‌کند.

به‌نظر می‌رسد گوگل می‌خواهد ویژگی جدید و کاربردی را برای مرورگر کروم خود ارائه کند. این ویژگی قرار است به کاربران اجازه دهد تا افزونه‌ها را با بصورت یکجا غیرفعال کنند.

به‌گزارش اندرویداتوریتی، این ویژگی آخرین‌بار توسط Gamer Stones در نسخه 125.0.6398.0 مرورگر کروم مشاهده است؛ براساس گفته‌های این افشاگر، یک ضامن جدید به منو اضافه می‌شود که به‌کاربر اجازه می‌دهد تمام افزونه‌های فعال مرورگر خود را به یکباره غیرفعال کنند.

ویژگی غیرفعال کردن گروهی افزونه‌های کروم

همچنین گفته می‌شود که در منو زیر هر افزونه، ضامن‌هایی جداگانه برای کنترل دقیق‌تر افزونه‌ها وجود دارد. گفته می‌شود این ضامن‌ها قرار است جایگزین نماد پین شوند که برنامه‌های افزودنی را به نوار ابزار مرورگر اضافه می‌کنند.

در ادامه گزارش آمده که در نسخه جدید، شاهد ظاهری جدیدتر با گوشه‌های گردتر و رنگ‌هایی پویاتر خواهیم بود. گفته می‌شود این به‌روزرسانی برای همه سیستم‌عامل‌های ویندوز، مک، لینوکس، کرومOS، لاکروس و Fuchsia منتشر خواهد شد.

این منبع از احتمال انتشار ویژگی «Tab Declutter» برای نسخه اندروید کروم صحبت می‌کند که می‌تواند بصورت خودکار، برگه‌های غیرفعال را بایگانی کند. بااین‌حال، باید صبر کنیم و ببینم گوگل آپدیت جدید را چه زمانی منتشر می‌کند و آیا ویژگی مذکور را برای نسخه اندروید گوگل‌کروم منتشر می‌کند یا خیر؟

نظرشما درباره ویژگی جدید مرورگر کروم چیست؟ لطفاً نظرات خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *