کالای دیجیتال

فرصت محدود | گوشی سامسونگ Galaxy A04e را با %21 تخفیف خرید کنید

اگر به دنبال خرید یک گوشی اقتصادی در عین حال با مشخصات خوب هستید و دوست دارید که از برند سامسونگ باشد، ما به شما گوشی Galaxy A04e سامسونگ را پیشنهاد می‌کنیم. همین‌الان این گوشی اقتصادی سامسونگ را خریداری کنید و 1 میلیون تومان سود کنید.

فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی، امروز گوشی سامسونگ Galaxy A04e با ظرفیت 32 گیگابایت و رم 3 گیگابایت را با %21 تخفیف عرضه می‌کند. این گوشی 4 میلیون و 850 هزار تومان قیمت دارد که مقداد آی تی آن‌را در شگفت‌انگیز امروز با قیمت 3 میلیون و 850 هزار تومان به‌فروش می‌رساند. اگر امروز این گوشی موبایل را خریداری کنید، 1 میلیون تومان سود خواهید کرد.

مشخصات Galaxy A04e سامسونگ

اندازه صفحه نمایش6.5 اینچ
نوع صفحه نمایشPLS IPS
تراشه اصلیMediatek Helio P۳۵ Chipset
حافظه اجرایی (RAM)3 گیگابایت
ظرفیت حافظه داخلی32 گیگابایت
دوربین13 مگاپیکسل
2.0 مگاپیکسل
دوربین جلو5.0 مگاپیکسل
کیفیت فیلم برداریFull HD 1080p
حسگرخاموش شدن خودکار صفحه نمایش در هنگام مکالمه (Proximity Sensor)
شتاب سنج برای چرخش خودکار رابط کاربری ( Accelerometer Sensor For UI Auto-Rotate)

خرید گوشی سامسونگ Galaxy A04e با %21 تخفیف

درنظر داشته باشید مدت زمان این تخفیف محدود است. اگر قصد استفاده از آن را دارید، همین‌حالا ازطریق دکمه خرید، وارد صفحه محصول شوید و نسبت‌به مطالعه جزئیات و خرید اقدام کنید.

نکته: تمامی اخبار مربوط‌ به بخش تکنولوژی قسمت پیشنهاد روز، مربوط به محصولاتی هستن که بصورت روزانه تخفیف خوردن و تخفیف‌های اونا دائمی نیست. پس اگه میخواید از آخرین تخفیف‌های سایت‌های بزرگ آگاه بشید، این صفحه رو ذخیره کنید تا هر روز اون رو چک کنید و آخرین تخفیف‌ها رو مشاهده کنید.

علی ترکاشوند

عضو تحریریه رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید