خودرو

فروش نقدی KMC J7 و KMC X5 کرمان‌موتور با قیمت‌قطعی آغاز شد + شرایط

درتازه‌ترین طرح فروش، شرکت خودروسازی کرمان‌موتور شرایط فروش نقدی محصولات پرطرفدار خود را اعلام کرده است.

درتازه‌ترین طرح فروش، از روز گذشته شرکت خودروسازی کرمان‌موتور اقدام به‌فروش دو محصول پرطرفدار KMC J7 و KMC X5 نموده است. در ادامه باما همراه باشید تا جزئیات این طرح فروش را بررسی کنیم.

براساس اعلام این شرکت خودروساز، هردو محصول با قیمت‌قطعی و بصورت نقدی به‌فروش می‌رسند. متقاضیانی که تمایل دارند دراین طرح شرکت کنند، بایستی به سایت فروش اینترنتی کرمان‌موتور به‌آدرس kermanmotor.com/sale مراجعه کنند و ثبت‌نام خود را تکمیل و وجه خودرو موردنظرشان را واریز نمایند.

کرمان‌موتور برای سدان KMC J7 قیمت‌قطعی 1 میلیارد و 281 میلیون و 880 هزارتومان را اعلام کرده است؛ و در مقابل کراس‌اوور KMC X5 را نیز 1 میلیارد و 329 میلیون و 100 هزارتومان قیمت‌گذاری کرده است. این شرکت خودروساز اعلام کرده که محصولات را 90 روز کاری بعد از تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه به مشتریان تحویل خواهد داد.

مدل‌خودروقیمت‌مصوب(تومان)موعدتحویل
KMC J7۱.۲۸۱.۸۸۰.۰۰۰۹۰ روز کاری
KMC X5۱.۳۲۹.۱۰۰.۰۰۰

مشخصات فنی KMC J7

KMC J7

برای این دستگاه از یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر توربو شارژ TGDi استفاده‌شده که به‌کمک گیربکس 6 دنده اتوماتیک خود می‌تواند 172 اسب‌بخار قدرت و 280 نیوتن‌متر گشتاور را به چرخ‌های جلو منتقل کند. این دستگاه می‌تواند به حداکثر سرعت 170 کیلومتر بر ساعت برسد.

مشخصات فنی KMC X5

KMC X5

برای این محصول نیز از همان مشخصات فنی KMC J7 استفاده شده است. KMC X5 به یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ (4GC16D) مجهز شده که به‌کمک گیربکس 6 دنده اتوماتیک خود می‌تواند 172 اسب‌بخار قدرت و 280 نیوتن‌متر گشتاور را به چرخ‌های جلو منتقل و آن‌ها را حرکت دهد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید