موبایل

رنگ‌های پیکسل 8a گوگل را تماشا کنید

به‌تازگی تصاویر جدیدی از پیکسل 8a منتشرشده که رنگ‌های این دستگاه را فاش می‌کند.

درحالیکه چندروز پیش رندرهایی از پیکسل 8a منتشرشد، اکنون چندین تصویر جدید فاش‌شده که رنگ‌های این گوشی در راه گوگل را نشان می‌دهند.

به‌نقل از جی‌اس‌ام‌آرنا، پیکسل 8a در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی خلیجی و سبز نعناعی عرضه خواهد شد. این رنگ‌ها را پیش‌تر در پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو دیده‌ایم.

طبق ادعای منبع افشا کننده تصاویر، گوگل از تلفن پیکسل 8a خود در تاریخ 14 می (25 اردیبهشت) در جریان کنفرانس Google I/O بصورت رسمی رونمایی می‌کند. بنابراین ما فعلاً بیشتر از یکماه تا معرفی عضو جدید خانواده گوگل فاصله داریم و مطمئناً دراین مدت هم جزئیات بیشتری از این دستگاه فاش خواهد شد.

مشخصات و طراحی پیکسل 8a

در نگاه اول می‌توانیم پیکسل 8a را شبیه‌به پیکسل 8 ببینیم که قسمت پشتی آن، بافتی مات دارد. در خصوص مشخصات این دستگاه هم انتظار داریم که گوگل برای این محصول از یک نمایشگر 6.1 اینچی فول‌اچ‌دی‌پلاس با نرخ رفرش 90 هرتز استفاده کند. این‌ درحالیست که انتظار می‌رود قدرت دستگاه را تراشه تنسور G3 تأمین کند.

گفته می‌شود این تلفن، انرژی خود را از یک باتری 4500 میلی‌آمپری تأمین می‌کند و برای عکاسی و فیلمبرداری هم به‌سیستم دوربین دوگانه 64 مگاپیکسلی (اصلی) و 13 مگاپیکسلی (فوق‌عریض) متکی است.

درخصوص قیمت پیکسل 8a هم شایعه‌شده که قیمتی بالاتر از مدل قبلی خود خواهد داشت و توسط Google Fi Wireless در ایالات‌متحده عرضه می‌شود. نظرشما درباره گوشی جدید پیکسل چیست؟ لطفاً نظرات خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *