موبایل

شایعه: سری گلکسی S25 سامسونگ از تراشه‌های اگزینوس برای همه بازارها استفاده می‌کنند

براساس گزارش منتشرشده، سامسونگ برای سری گلکسی S25 آینده از تراشه‌های اگزینوس در تمامی بازارها استفاده می‌کند.

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، سامسونگ درحال برنامه‌ریزی برای سری گلکسی S25 نسل بعد است؛ گفته می‌شود سامسونگ برای این سری نیز همانند سری گلکسی S24، از تراشه‌های اگزینوس برای همه بازارها استفاده خواهد کرد.

در ادامه گزارش آمده که سامسونگ برای پرچمدارارن نسل بعدی خود، از تراشه اگزینوس 2500 و برای گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد 7 و گلکسی زد فلیپ 7 سال آینده از چیپست‌های کوالکام (احتمالاً اسنپدراگون 8 نسل 4) استفاده خواهد کرد. گفته می‌شود برای تلفن‌های میان‌رده سامسونگ نیز از تراشه‌های مدیاتک و سامسونگ استفاده خواهد شد.

این گزارش می‌تواند تا حد زیادی صحت داشته باشد چراکه سامسونگ همین روند را برای سری گلکسی S24 فعلی و تلفن‌های تاشو گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 در پیش‌گرفته است. سری اس24 با تراشه‌های اگزینوس برای تمامی بازارها و تلفن‌های تاشو با تراشه‌های کوالکام به بازار عرضه خواهند شد. گفته می‌شود که تلفن‌های میان‌رده سری A نیز از تراشه‌های اگزینوس و مدیاتک بهره خواهند برد.

هنوز هیچ‌چیز درباره تراشه اگزینوس 2500 وجود ندارد، ما نمی‌دانیم این تراشه چه عملکردی خواهد داشت و یا اینکه نسبت‌به نسل قبلی خود چقدر پیشرفت خواهد داشت. بااین‌حال، باید صبر کنیم و ببینیم درآینده چه گزارش‌هایی دراین‌باره منتشر می‌شود.

آیا با استفاده از تراشه‌های اگزینوس در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ موافق هستید؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید