نرم افزار و اپلیکیشن

Gemini به گوگل‌مسیج می‌آید!! در پیام‌ها با هوش‌مصنوعی چت کنید

براساس گزارش منتشرشده، به‌زودی می‌توانید در پیام‌رسان گوگل‌مسیج با هوش‌مصنوعی Gemini چت کنید.

گوگل به‌تازگی اپلیکیشن جمینی (Gemini) را بعنوان دستیار هوشمند نسل‌بعدی خود (جایگزین Assistant) راه‌اندازی کرده است. درحالیکه این غول فناوری از ویژگی‌های دستیار‌هوشمند جدید در بسیاری از برنامه‌های بهره‌وری خود استفاده می‌کند، اعلام کرده که Gemini را به برنامه جدیدی خواهد آورد.

براساس گزارشی که اندرویداتوریتی منتشرکرده، برنامه بعدی که قرار است میزبان دستیارهوشمند جدید گوگل باشد، اپلیکیشن گوگل‌مسیج در گوشی‌های اندرویدی خواهد بود. البته این دستیار بصورت بتا و درحال‌حاضر فقط به‌زبان انگلیسی فعالیت می‌کند.

گوگل درباره کارهایی که Gemini می‌تواند در گوگل‌مسیج انجام دهد، می‌گوید: دستیار جدید می‌تواند در تهیه پیش‌نویس پیام‌ها، ایده‌های طوفان فکری و برنامه‌ریزی رویدادها نقش داشته باشد. همچنین گفته می‌شود می‌توان در پیام‌ها با Gemini، چت کرد.

گوگل، Gemini را جایگزین دستیار (Assistant) کرد؛ البته این تغییر باعث شد که برنامه جدید، ویژگی‌های مختلف دستیار از قبیل روتین‌ها و پشتیبانی ارائه‌دهنده رسانه را از دست بدهد. درمقابل، شاهد هستیم که اخیراً Gemini پشتیبانی از یادآوری‌ها را با ظاهر Assistant دوباره بدست آورده است.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید