هوش مصنوعی

به‌زودی جمینی از سرویس‌های موسیقی پشتیبانی می‌کند

کاربران به‌زودی می‌توانند هوش‌مصنوعی جمینی را با سرویس‌های پخش موسیقی مانند اسپاتیفای ادغام کنند.

جمینی در بسیاری از زمینه‌ها توانسته جایگزینی شایسته برای دستیار گوگل و حتی بهتر از آن باشد. بااین‌حال، LLM در برخی زمینه‌ها مانند شناسایی آهنگ‌ها یا کار با سرویس‌های موسیقی شخص‌ثالث مانند اسپاتیفای محدودیت‌هایی دارد. اما به‌نظر می‌رسد این محدودیت‌ها قرار است برطرف شوند.

طبق گزارش اندرویداتوریتی، گوگل آماده می‌شود تا یک ویژگی مرتبط‌به موسیقی را به چت‌بات جمینی خود اضافه کند. این ویژگی را AssembleDebug به PiunikaWeb گزارش داده است؛ گفته می‌شود ممکن است جمینی به‌زودی گزینه “Music” را دریافت کند. طبق گزارش این گزینه به کاربر اجازه می‌دهد تا سرویس موردنظر خود برای پخش موسیقی را انتخاب کند.

همانطور که در تصاویر زیر قابل مشاهده است، گزینه Music به تنظیمات جمینی اضافه شده که کاربر وقتی روی آن ضربه می‌زند، به صفحه‌ای هدایت می‌شود که می‌تواند ارائه‌دهنده رسانه پیش‌فرض خود را انتخاب کند.

گفته می‌شود گوگل با انتشار این ویژگی، به کاربر این اجازه را می‌دهد که سرویس موسیقی موردنظر خود (مانند اسپاتیفای) را انتخاب کند تا جمینی بتواند با آن یکپارچه شود. بعداز یکپارچه‌شدن جمینی با سرویس پخش موسیقی، جمینی می‌تواند با استفاده از دستورات صوتی با برنامه موسیقی انتخابی شما کار کند.

هنوز مشخص نیست که آیا گوگل این عملکرد را به انواع دیگر رسانه‌ها مانند کتاب‌های صوتی یا پادکست‌ها گسترش می‌دهد یا نه؟ البته هنوز هیچ اطلاعاتی درباره اینکه گوگل چه زمانی می‌خواهد این ویژگی را فعال کند هم در دسترس نیست.

به‌هرحال، هرزمانی این ویژگی منتشر شود، مطمئناً کاربران از آن استقبال خواهند کرد. نظرشما درباره ادغام جمینی با سرویس پخش موسیقی چیست؟ لطفاً نظرات خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *