نرم افزار و اپلیکیشن

گوگل «چت‌بات جمینی» را به این برنامه در گوشی‌های اندرویدی اضافه می‌کند

گوگل به‌زودی چت‌بات جمینی را به یکی از برنامه‌های کاربردی خود اضافه و تجربه‌کاربری بهتری را ارائه می‌دهد.

به‌نظر می‌رسد گوگل می‌خواهد در برنامه مرورگر Google خود بخشی را به چت‌بات Gemini اختصاص دهد تا کاربران بتوانند با هوش‌مصنوعی تعامل کنند.

طبق گزارش اندرویداتوریتی این اطلاعات توسط Assemble Debug (از طریق Piunikaweb) بدست آمده‌اند. همانطور که در ویدئو زیر می‌توانید مشاهده کنید داخل برنامه Google در دستگاه اندروید، می‌توانید دو تب را در بالای صفحه مشاهده کنید که یکی مربوط‌به گوگل و دیگری مربوط‌به جمینی است.

نحوه عملکرد ویژگی جدید ادغام جمینی در برنامه گوگل

باانتخاب تب جمینی می‌توانید به بخش چت‌بات سوئیچ کنید و ازطریق تایپ، صحبت‌کردن یا اشتراک‌گذاری تصویر با هوش‌مصنوعی تعامل داشته باشید. درحقیقت شما می‌توانید بین دو رابط سنتی جستجو گوگل و چت‌بات جمینی به‌راحتی جابجا شوید.

این ویژگی در حقیقت به‌شما اجازه می‌دهد از قابلیت‌های هوش‌مصنوعی استفاده کنید، بدون اینکه دستیار گوگل را از دست بدهید. درحال‌حاضر، اگر برنامه جمینی را برای گوشی اندرویدی خود نصب کرده باشید، باید دستیار گوگل را حذف و فقط جمینی را بعنوان راهنمای اولیه هوش‌مصنوعی انتخاب کنید. با معرفی این ویژگی و ادغام جمینی در برنامه گوگل این محدودیت برداشته می‌شود و می‌توان بصورت همزمان از هردو هوش‌مصنوعی استفاده نمود.

درحال‌حاضر هیچ صحبتی درباره زمان عرضه ویژگی در برنامه گوگل برای گوشی‌های اندرویدی نشده و باید صبر کنیم و ببینیم گوگل چه زمانی آن‌را معرفی می‌کند. نظرشما درباره این ویژگی جدید چیست؟ لطفاً نظرات خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *