نرم افزار و اپلیکیشن

گوگل طراحی رابط‌کاربری برنامه گوگل‌مسیج را تغییر می‌دهد

گوگل در آپدیت جدید، رابط‌کاربری پیام‌رسان گوگل‌مسیج را دوباره طراحی می‌کند.

برنامه پیام‌رسانی گوگل‌مسیج به‌کاربران اجازه می‌دهد تا انواع پیام‌های متنی، چندرسانه‌ای و RCS را برای یکدیگر ارسال و دریافت کنند. همین گستردگی برنامه باعث‌شده تا گوگل تمرکز خود را روی تجربه‌کاربری این برنامه بگذارد و به‌نظر می‌رسد دوباره طراحی این برنامه پیام‌رسان را تغییر داده است.

درآخرین آپدیتی که گوگل برای Google Message منتشر کرد، ظاهر فیلد متن تغییر کرد و ما شاهد یک جعبه ترکیب دوخطی بودیم که کمی باعث سردرگمی کاربر میشد. همانطور که درتصاویر زیر مشاهده می‌کنید، فیلد متن بالا و دکمه‌های ایموجی، پیوست و ارسال در بخش پایین قرار دارند. این طراحی باعث‌شده بود که بسیاری از کاربران اعلام نارضایتی کنند و با آن مشکل داشته باشند.

اما اکنون اندرویداتوریتی به‌نقل از TheSpAndroid گزارش داده که ظاهراً گوگل در آخرین نسخه بتا گوگل‌مسیج، طراحی را تغییر داده و حالا شاهد ورودی تک خطی هستیم؛ درست مانند آنچه در بسیاری از برنامه‌های پیام‌رسان میبینیم.

تصویر زیر، نمایی از طراحی جدید این پیام‌رسان در آخرین نسخه بتا است که مشاهده می‌کنید. اکنون Google Message ظاهر تمیزتری پیدا کرده و مطمئناً کاربران هم آن‌را دوست خواهند داشت.

گوگل زمان دقیقی برای انتشار این تغییر جدید اعلام نکرده، اما به‌نظر می‌رسد خیلی زود برای همه کاربران منتشر خواهد شد. نظرشما درباره رابط‌کاربری جدید برنامه چیست؟ با رابط‌کاربری دوخطی موافق هستید یا تک‌خطی؟ لطفاً نظرات خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *