نرم افزار و اپلیکیشن

برنامه پیام‌های گوگل به سیستم دوربین داخلی مجهز می‌شود

براساس گزارش منتشرشده، برنامه پیام‌های گوگل به منظره‌یاب داخلی مجهز می‌شود.

به‌زودی برنامه پیام‌های گوگل آپدیت جدیدی دریافت می‌کند که باعث می‌شود این اپلیکیشن از سیستم دوربین داخلی خود استفاده کند.

براساس گزارش اندرویداتوریتی، گوگل به‌روزرسانی سمت سرور خود را برای اپلیکیشن پیام‌های گوگل آغاز کرده است؛ این به‌روزرسانی‌که در آخرین نسخه بتا (20240312_00_RC00) یافت شد، خبر از یک منظره‌یاب جدید دراین برنامه می‌دهد.

تا پیش‌ازاین آپدیت، کاربران برای ارسال عکس و فیلم در برنامه پیام‌های گوگل می‌توانستند از میانبر دوربین سیستم درکنار کادر متنی استفاده کنند. اما اکنون یک برنامه به سیستم دوربین داخلی مجهز می‌شود که چند تفاوت با دوربین سیستم دارد.

یکی از این تفاوت‌ها، حذف برخی از کنترل‌های دوربین مانند انتخاب سطح‌نوردهی و تعادل رنگ سفید است که قبلاً در برنامه دوربین سیستم وجود داشت، اما در سیستم دوربین داخلی دردسترس نخواهد بود؛ البته این منظره‌یاب داخلی همچنان از تنظیمات از پیش تعیین‌شده زوم و تعویض فلاش استفاده می‌کند و به‌شما اجازه می‌دهد بین دوربین‌های عقب و جلو سوئیچ کنید.

مورد دیگری که قرار است اضافه شود، جابجایی راحت بین حالت عکس و فیلم است؛ درحالیکه در حالت قبل شما بایستی حتماً انتخاب می‌کردید که می‌خواهید عکس بگیرید یا فیلم، و در صورتی که می‌خواستید حالت دوربین خود را تغییر دهید لازم بود تا از برنامه پیام‌های گوگل خارج شوید و دوباره وارد شوید.

نظرشما درباره ویژگی جدید برنامه پیام‌های گوگل چیست؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *