گجت

ساعت‌هوشمند مرموز گوگل به FCC رسید

دستگاه مرموزی به تصویب FCC رسیده که از اتصال وای‌فای، بلوتوث و LTE پشتیبانی می‌کند.

گوگل کمتر از یک‌ماه آینده قرار است رویداد سالانه Google I/O خود را برگزار کند. درحالیکه انتظار داریم پیکسل 8a را دراین رویداد ببینیم، احتمال دارد شاهد یک دستگاه جدید دیگر هم باشیم.

اندرویداتوریتی در گزارش خود اعلام کرده که به‌تازگی یک محصول مرموز از گوگل به‌تصویت FCC رسیده است. گفته می‌شود این محصول دارای شماره‌مدل G4SKY می‌باشد؛ اگرچه هنوز مشخص نیست این چه دستگاهی است، اما برچسب-FCC E این احتمال را می‌دهد که این پیکسل واچ 3 باشد.

زمانیکه دستگاهی در FCC ظاهر می‌شود، معلوم می‌شود که زمان عرضه آن نزدیک است. ازآنجاییکه ما انتظار پیکسل واچ 3 در کنار سری پیکسل 9 در پاییز عرضه شود، پس‌احتمالاً این محصولی متفاوت خواهد بود.

گفته می‌شود که دستگاه G4SKY فاقد UWB یا 5G می‌باشد، اما به‌نظر می‌رسد دارای اتصال وای‌فای، بلوتوث و LTE باشد. با کنار هم گذاشتن این قطعات می‌توانیم مطمئن شویم که این شماره‌مدل متعلق به دستگاه‌های پیکسل تبلت 2، پیکسل 3 یا کروم‌کست نمی‌باشد.

هرچند مشخص نیست این شماره‌مدل متعلق به‌چه دستگاهی است، اما یک احتمال ضعیف هم وجود دارد که ممکن است یک ساعت‌هوشمند میان‌رده مانند پیکسل واچ 2a باشد. برای اینکه ببینیم این شماره‌مدل مربوط‌به چه دستگاهی است، باید تا مراسم I/O گوگل صبر کنیم، مطمئناً جزئیاتی از آن فاش خواهد شد.

نظرشما درباره این شماره‌مدل چیست؟ لطفاً نظر خودتان را باما و سایر کاربران در میان بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *