نرم افزار و اپلیکیشن

گوگل فوتوز ویژگی جدیدی برای بهبود کیفیت ویدئوها دریافت می‌کند

ویژگی ویرایش ویدئو جدید گوگل فوتوز، به‌زودی می‌تواند روشنایی، کنتراست، اشباع و سایر تنظیمات را بصورت خودکار بهبود ببخشد.

به‌نظر می‌رسد گوگل آماده می‌شود تا یک ویژگی جدید برای ویرایش ویدئوها در گوگل‌فوتوز را ارائه دهد. این ویژگی را اولین‌بار اندرویداتوریتی در نسخه 6.81.0.628906483 برنامه Google Photos مشاهده کرده است.

ویژگی جدید بهبود ویدئو در گوگل فوتوز چگونه کار می‌کند؟

کارشناسان اندرویداتوریتی بعداز فعالسازی این ویژگی، موفق شدند روش کار آن‌را پیدا کنند. گفته می‌شود این ویژگی زمانی وارد عمل می‌شود که شما بخواهید ویدئویی را ویرایش کنید؛ وقتی اقدام به ویرایش یک ویدئو می‌کنید، نماد عصای جادویی در کنار دکمه تثبیت‌کننده در سمت‌چپ ظاهر می‌شود که اگر روی آن ضربه بزنید، روشنایی، کنتراست، اشباع و سایر کیفیت‌های ویدئو بصورت خودکار تنظیم می‌شوند.

اسکرین‌شات از اضافه‌شدن ویژگی جدید به برنامه گوگل فوتوز

این‌کار بسته‌به مدت زمان ویدئوی شما می‌تواند مدتی طول بکشد، اما در نهایت کیفیت ویدئوی شما به‌طرز باورنکردنی بهتر خواهد شد. درنظر داشته باشید که تمام این اقدامات برای بهبود کیفیت ویدئو، روی دستگاه صورت می‌گیرد. بعداز اینکه تغییرات و بهبودات روی کلیپ صورت گرفت، می‌توانید نسخه جدید را بعنوان یک نسخه کپی ذخیره نمایید.

در ادامه می‌توانید ویدئویی مشاهده کنید که قبل و بعد از استفاده از ویژگی “تقویت ویدئو” را نشان می‌دهد. در ویدئو زیر خواهید دید که وضوح، سطح کنتراست و اشباع رنگ در نسخه تقویت‌شده به مراتب بهتر از نسخه معمولی است.

ویژگی بهبود کیفیت ویدئو جدید برای گوگل فوتوز

درنظر داشته باشید که این ویژگی هنوز برای عموم مردم منتشرنشده و فعلاً مشخص نیست که گوگل چه زمانی قصد دارد تا ویژگی جدید “ویدئویی خود را بهبود بخشید” را بصورت کلی برای همه کاربران منتشر کند. انتظار داریم که این ویژگی به‌زودی برای همه کاربران منتشر شود.

نظرشما درباره ویژگی جدید برنامه گوگل فوتوز چیست؟ لطفاً نظرات خودتان را درباره ویژگی جدید باما به اشتراک بگذارید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید