ریپورتاژ آگهی

راهنمای خرید برترین گوشی های سامسونگ در فروردین 1402

سال جدید میلادی پیام آور جدال برترین برندها در دنیای گوشی موبایل است؛ از این رو ما احتمال می دهیم سال 1402 نیز با رقابت پرقدرترین ها در بازار ایران باشد. از این رو بهتر است پیش از آن که در سال جدید پا بگذاریم بسیاری از احتمالات، امکانات، تفاوت ها را در نظر بگیریم تا در شرایط خرید محصول، از پیشرفت ها و ترقی ها بی اطلاع نباشیم. در میان برندهای محبوب و مشهور دنیا؛ سامسونگ، اپل، شیائومی، هوآوی و…، سامسونگ متفاوت تر از بقیه سال نو را با ارائه محصولاتش آغاز کرده است؛ در واقع با ارائه ی یک ارتقای فوق العاده در خانواده S که همگان را شگفت‌زده کرده و نوبرانه هایی از گوشی های میان رده و اقتصادی سال را آغاز کرده است. به گزارش گوشی دات کام gooshi.com برترین وب سایت فروش گوشی موبایل در سال 1401 در ادامه بیشتر به محصول سرسبد این برند آسیایی، گوشی موبایل Samsung S23 ultra و دیگر خوش نامان دنیای تکنولوژی می پردازیم. با ما در این راهنمایی همراه باشید.

غول گوشی های آسیایی؛ گلکسی S23 ultra

به وقت رونمایی از محصول پرچمدار و جدید سامسونگ همه ایستاده تشویق می کنند؛ گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S23 ultra دیگر چه چیزی را می توانست با خود به همراه بیاورد تا بالاتر از فناوری نسل قبلی خود بایستد؟ ارتقای دوربین 200 مگاپیکسلی و برخورداری از بهترین حالت های عکاسی و فیلمبرداری، و ثبت تصاویر با کیفیت بالا در تمامی شرایط نوری، همچنین استفاده از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 که اژدها را از درون دستگاه بیرون می کشد، ارتقای باتری و شارژدهی بهتر، همراهی قلم جادویی s pen، این محصول را به صورت ویژه به جهان نمایانده است. گوشی قادر است بهترین بازی ها را در طولانی ترین ساعت ها همراهی کند، گرافیک گوشی نیز تجسم واقعی ترین صحنه ها و تصاویر با وضوح رنگ فوق العاده است.

گلکسی S23و S23 Plus؛ دو عضو درخشان دیگر

سامسونگ در مراسم رونمایی از شگفتانه های خود در کنار گوشی S23 ultra، از دو عضور دیگر این خانواده نیز پرده برداشته است. شاید این دو مدل به پای اس 23 اولترا نرسند، اما تمام وجوه فوق العاده یک پرچم دار را دارا هستند و در واقع می توانند شاخص های هدف سامسونگ را به اوج برسانند. این دو محصول با برخورداری از نمایشگر ویژه سامسونگ؛X2 Dynamic Amoled با رزولوشن Full HD plus با نرخ رفرش ریت بین 48تا 120هرتز از قدرت خوبی در نمایاندن محتواها برخوردارند.

سامسونگ در این دوره از فعالیت خود، نمایشگرهای گوشی های نسل S را به قابلیت Enhanced Comfort مجهز کرده که از لحاظ عملکردی، نسخه پیشرفته ‌تر فناوری محافظ چشم (Eye Comfort Shield) به حساب می آیند. این یعنی که دیگر در حین استفاده از گوشی در ساعات طولانی مدت، حتی در محیط‌ های کم‌ نورتر و در ساعات پایانی روز نیز نگران نباشید، چرا که سامسونگ پیش تر به خستگی چشم شما فکر کرده است مخصوصاً چشم گیمرهای عزیز.

چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام برای ارائه عملکردی سازگار و فوق العاده در این دو مدل نیز حضور دارند. در ادامه ی ارتقاها نیز باید گفت که در زمینه دوربین، دوربین سلفی با سنسور 12 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر و فیلم های جذاب از آمادگی بیشتری برخوردار گشته است.

images 1677567745 63fda7015fc7f

A54 دست نشانده ای بالاتر از میان رده

سامسونگ همیشه در فاصله بین میان رده-اقتصادی و گوشی های پرچمدار از میان رده هایی بالاتر از اقتصادی و پایین تر از پرچمدار رونمایی می کند؛ نمونه های ارزنده و چشمگیر که در سال جدید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A54 جایگزین مرتفع تر A53 شده است. استفاده از یک تراشه ی جدید و ارتقا، اگزینوس 1380 با 4 هسته قدرتمند و 4 هسته کم‌ مصرف از برترین ویژگی های این گوشی موبایل است. علاوه بر این، به کار بردن یک نمایشگر 6.4 اینچی Amoled با رزولوشن Full HD plus و رفرش ریت 120 هرتز از دیگر موهبات این گوشی میان رده است.

باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی، پشتیبانی از استاندارد IP67 و سنسور اثر‌انگشت زیر نمایشگر نیز می تواند توجه ها را به این گوشی ارزنده جلب کند؛ هرچند در مراسمی که گلکسی S23 ultra رونمایی می شود تمام اطلاعات دیگر درباره گوشی ها دلسرد کننده به نظر می رسد اما فراموش نکنید که این گوشی با وجود حضور در کلاس قیمتی خود، کارایی بالایی دارد. مخصوصاً وقتی متوجه می شویم که سامسونگ دوربین سلفی این مدل از نسل محبوب A را به سنسور 32 مگاپیکسلی مجهز کرده است.

گوشی موبایل A74 سامسونگ؛ برترین میان رده کره ای

گوشی موبایل A74 نیز از دیگر نمونه های میان رده اما بالارده سامسونگ است که با ارتقای مدل قبلی خود در میان گوشی های پرفروش می تواند حرفی برای زدن داشته باشد. نمایشگرSuper AMOLED Plus 6.7 اینچی پرنور با رفرش ریت 120 هرتز و رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل، یک گزینهی معقول برای خریداران گوشی های سامسونگ است. همچنین حضور Snapdragon 778G 5G کوالکام یکی از نقاط قوت این گوشی است که کار را برای کاربر گیمر راحت تر می کند. وضوح رنگ ها در کنار کیفیت ثبت تصاویر و فیلم ها با قابلیت فلاش LED، پانوراما، HDR از امکانات تعجب برانگیز این گوشی موبایل سامسونگ است. همچنین با سنسور 32 مگاپیکسلی دوربین سلفی نیز می توان فیلم و تصویر باکیفیت از فضای جلو تهیه کرد.

خرید گوشی از گوشی دات کام

گوشی موبایل A34؛ محصول رقابتی سامسونگ

حالا تا حدودی از صدر جدول به سمت میان رده ها سر خم می کنیم، محال ممکن است سامسونگ بازار گوشی های اقتصادی را به نفع رقیب چینی خود خالی کند؛ حتی با در دست داشتن گلکسی S23 ultra. پس منطقی است که ما شاهد حضور یک گوشی کارامد و پیشرفته همسان دیگر اعضای خانواده A باشیم؛ گوشی موبایل A34 آمده تا کسی از مزایای استفاده از برند سامسونگ و پیشرفت های آن، بی نصیب نماند. باتری 5000 میلی ‌آمپرساعتی با توان شارژ 25وات، استفاده از تراشه دایمنسیتی 900، بهره‌وری از نمایشگر 6.6اینچیSuper AMOLED با وضوح Full HD Plus و نرخ نوسازی 120هرتز از ویژگی های این محصول میان رده است.

چرا پرفروش ترین گوشی های سال جدید از سامسونگ است؟

سامسونگ یک برند زیرک است و این گزاره در مورد سامسونگ عجیب نیست. در واقع این برند کره‌ای به خوبی توانسته در دل همگان جایی برای خود باز کند. چه با معرفی و عرضه گوشی موبایل گلکسی S23 ultra و دیگر اعضای این خانواده، چه با عرضه میان رده ها و اقتصادی ها، چه با عرضه خانواد زد فولد و زد فلیپ. در تمام دوران ها سامسونگ تنها به یک چیز فکر کرده است؛ این که کاربر یا مخاطب به چیزی فکر می کند و چه چیزی را می پسندد. پس عجیب نیست که به دنبال اپل، ارتباط ماهواره ای را نیز برای طرفداران خود فراهم کند، عجیب نیست که به جای رونمایی از محصولات جدید در هر سال، یک شناسنامه خانوادگی نظیر A، M و … را برای کاربران میان رده پسند تعریف کند، یا مدعی آپدیت 4 ساله سیستم امنیتی گوشی ها شود. از این رو سامسونگ در رده بهترین و محبوب ترین برندها همیشه حاضر است، و از آن طرف نیز سخت است که کاربری به سامسونگ رو بیاورد و از آن دل بکند مگر اینکه پای رقیب قدرتری چون اپل در میان باشد.برای دانستن هر روزه قیمت روز گوشی موبایل گوشی دات کام منبع معتبری از دل بازار علاالدین است که با مراجعه به آن اطلاعات بسیار خوبی دریافت میکنید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *