ریپورتاژ آگهی

گوشی تا 10 میلیون

سالانه مدل های مختلفی از گوشی های هوشمند و تلفن های همراه به بازار ارائه می شود که عمدتا توسط کمپانی های بزرگ شرق آسیا نظیر شیائومی، سامسونگ و یا هوآوی تولید و رونمایی می شوند. این شرکت ها که هرکدام از سابقه ی خوبی در زمینه تولید گوشی های هوشمند و تلفن های همراه برخوردارند، همواره با ارتقای کیفیت محصولات خود سعی در حفظ محوریت بازار موبایل و وسایل الکترونیک دارند. بازاری که در آن رقیب های آمریکایی نظیر اپل و یا اروپایی همانند نوکیا وجود دارد که آنها نیز سعی در افزایش سهم خود از بازار موبایل و لوازم الکترونیک دارند.

بدین منظور، تولیدات اغلب شرکت های گوشی همراه معمولا در 3 دسته اقتصادی، میان رده و پرچمدار قرار می گیرد که متناسب با کیفیت و خدمات خود قیمت های مختلفی را به کاربران ارئه می دهند. برای بسیاری از کاربران معمولی بازار موبایل، گوشی های میان رده معمولا مناسبتر هستند. این دسته از تلفن های همراه که شامل بازه قیمتی گوشی تا 10 میلیون تومان هم می شوند با توان اقتصادی اغلب کاربران نسبتا هم خوانی داشته و نسبت به خدمات و قابلیت های خودشان از قیمت خوبی نیز برخوردار هستند.

گوشی a52

گوشی a52

یکی از محبوب ترین گوشی های کهکشانی تولید شرکت سامسونگ گوشی a52 است که علاوه بر قرار گرفتن در لیست گوشی تا 10 میلیون تومان، در سال های اخیر از استقبال خوبی نیز در میان کاربران برخوردار بوده و توانسته جایگاه مناسبی را در بازار موبایل به دست آورد. این گوشی با صفحه نمایش 6.5 اینچی و نرخ نوسازی 800 نیتی کاملا جوابگوی کارهای روزمره و برنامه های روزانه است که کیفیت نمایش خوبی را به کاربران ارائه می دهد. قابلیت هایی نظیر کاهش هوشمند نور آبی و یا پیمایش روان صفحه نیز از دیگر قابلیت های این محصول محبوب سامسونگ هستند که به تزتیب باعث کاهش نورآبی مضر در استفاده شبانه از گوشی و حرکت روان بین صفحات می شود. همچنین گوشی a52 به دلیل کاهش اثرات نور آبی مضر توانسته است گواهی مراقبت از چشم را از SGS دریافت کند. در بخش دوربین نیز گوشی a52 با سیستم دوربین چند لنزه خود همراه با لرزشگیر اپتیکال، عکس هایی با کیفیت بالا و مناسب را به ثبت می رساند. مطابق گفته های کارشناسان، این محصول از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار است.

گوشی m51

گوشی m51

گوشی m51 قطعا یکی بهترین محصولات سریm  سامسونگ است که در لیست گوشی تا 10 میلیون تومان نیز قرار دارد. بدنه ساده و براق گوشی m51 اولین موردی است که به چشم کاربران می آید. ظاهری که در عین سادگی، جلوه ای مدرن را از خود ارائه داده و به خوبی حتی حس یک گوشی پرچمدار را در مخاطب تداعی می کند. در طراحی این گوشی، شرکت سامسونگ حداقل از یک قاب و حاشیه استفاده کرده که بیشترین بهره را از هر اینچ از فضای نمایشگر برده است. نمایشگر موجود در این محصول 6.7 اینچ و از نوع سوپر امولد پلاس است که یکی از بهترین نمایشگرهای موجود در بازار به شمار می رود. دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی، دوربین ماکروی 5 مگاپیکسلی و دوربین عمق سنج 5 مگاپیکسلی، ماژول دوربین گوشی m51 را تشکیل می دهند. کیفیت تصاویر گرفته شده توسط دوربین های این گوشی به عقیده بسیاری از کاربران از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و توانسته است عکس های خوبی را به ثبت برساند.

پوکو F3 5G

پوکو F3

گوشی پوکو f3 5g را به جرئت می توان یکی از بهترین و بروز ترین گوشی های اخیر شرکت شیائومی نامید که در بازه قیمتی گوشی تا 10 میلیون تومان قرار دارد. این گوشی که در مارس 2021 معرفی و به بازار عرضه شد، از طراحی ساخت مدرن و در عین حال نسبتا سنگینی برخوردار است. به طوریکه مطابق گفته های کارشناسان این شرکت، وزن آن حدودا 196 گرم است. البته این وزن نسبتا بالا بیشتر به خاطر وجود باتری قدرتمند 4520 میلی آمپری آن است که غیر قابل تعویض بوده و از نوع لیتیوم پلیمری است. نمایشگر موجود در این گوشی از نوع امولد بوده که دارای نرخ نوسازی 120 هرتزی همراه با روشنایی 1300 نیتی و رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل می باشد؛ این آمار و ارقام، کیفیت و وضوح تصویر عالی را به کاربران هدیه داده است. مطابق آمارهای منتشر شده از مشخصات این گوشی و تجربه های کاربران، تراکم پیکسلی نمایشگر این گوشی در حدود 395 بوده که قابلیت چند لمسی را نیز دارا است.

درباره همه چی آنلاین

امروزه بیشتر افراد از گوشی های هوشمند استفاده می کنند چرا که تمامی نیازهای آنها از جمله مکالمه، عکاسی، گشت و گذار در اینترنت و … را برطرف می نماید. به همین دلیل، طیف وسیعی از این محصولات توسط شرکت های معتبری همچون اپل، سامسونگ و شیائومی عرضه می شوند که انتخاب بهترین مدل با توجه به نوسان قیمت ها کار دشواری است. بنابراین هنگام خرید گوشی باید دقت کافی را داشته باشید تا بتوانید مدل مدنظرتان را تهیه نمائید. در همین راستا، فروشگاه همه چی آنلاین ایجاد شده تا کاربران بتوانند گوشی های هوشمند را با بهتر­ین قیمت بازار خریداری نمایند؛ این فروشگاه با تکیه بر تجربه 10 ساله در بازار سنتی، فعالیت خود را از سال 98 در حوزه فروش آنلاین شروع نموده است و این اطمینان خاطر را برای کاربران فراهم کرده که گوشی های هوشمند را با کمترین قیمت بازار به همراه ارسال سریع ارائه می­کند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی رایااستور در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *