آموزش

نسخه اندروید گوشی هوشمند شما چند است ؟

از کجا اندروید گوشی را بفهمیم ؟ فرقی نمی کند شما از گوشی‌های سامسونگ ، شیائومی ، هواوی ، نوکیا و یا چه برندی استفاده می کنید ، سوال اینکه نسخه اندروید خود را بفهمید برای بسیاری از کاربران مطرح است ، در مقاله از کجا اندروید گوشی را بفهمیم از سایت رایااستور به شما آموزش می دهیم که آخرین ورژن اندروید خود را بیابید .

شاید این مشکل نیز برای شما پیش آمده باشد که نیاز داشته باشید از نسخه اندروید خود اطلاع داشته باشید اما روش آن را ندانید . برای فهمیدن اندروید گوشی تا انتهای مقاله با ما همراه باشید .

فهمیدن اندروید گوشی چه کاربردی دارد ؟

فهمیدن ورژن اندروید تلفن در بسیاری از موارد کاربرد دارد . بعنوان مثال در برخی موارد نیاز به نصب نرم افزار و بازی دارید که قبل از آن باید از نسخه اندروید خود مطمئن شوید که آیا برنامه با تلفن شما سازگاری دارد یا خیر ؟

در برخی موارد نیز ممکن است با خطای problem with parsing package رو به رو شوید ؛ دیدن این خطا دو حالت دارد ، یا نرم افزار خراب است و یا اینکه نسخه اندروید تلفن شما قدیمی است .

در ادامه با رایااستور همراه باشید تا روش فهمیدن نسخه اندروید گوشی را به شما آموزش دهیم .

نحوه فهمیدن اندروید گوشی :

برای اینکه از نسخه اندروید تلفن خود مطلع شوید ، در ابتدا وارد تنظیمات (Setting) شوید و تنظیمات گوشی را به بالا بکشید تا به گزینه درباه تلفن (About …) برسید . روی درباره تلفن ضربه بزنید تا وارد صفحه مشخصات سیستم شوید . در این صفحه در کادر نسخه اندروید (Version Android) می توانید آخرین نسخه اندروید دستگاه اندرویدی خود را مشاهده کنید .

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *