نرم افزار و اپلیکیشنبرگزیده

گوگل ویژگی که مدت‌ها منتظر آمدنش بودیم را برای جیمیل منتشر می‌کند

به‌زودی می‌توانید اشتراک‌های ایمیل خود را خیلی ساده و راحت در جیمیل مدیریت کنید.

وقتی صندوق ایمیل را باز می‌کنیم با حجمی از ایمیل‌های تبلیغاتی مواجه می‌شویم که اصلاً یادمان نمی‌آید کی برای آن‌ها درخواست اشتراک فرستاده‌ایم. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد گوگل در آپدیت جدید خود می‌خواهد این مشکل را برای همیشه رفع کند.

اندرویداتوریتی در گزارش خود به ویژگی جدیدی که در نسخه 2024.04.07.622678535.Release جیمیل مشاهده شده اشاره می‌کند و می‌گوید گوگل درحال کار برروی ویژگی است که به‌کاربران اجازه می‌دهد اشتراکات خود را مدیریت کنند.

به‌نظر می‌رسد گوگل درحال توسعه ویژگی مدیریت اشتراک‌ها برای صندوق ورودی جیمیل است تا ایمیل‌های اصلی را از خبرنامه‌ها و ایمیل‌های تبلیغاتی جدا کند. گفته می‌شود با انتشار آپدیت جدید، گزینه مدیریت اشتراک‌ها به نوار کناری جیمیل اضافه می‌شود و کاربر به‌راحتی می‌تواند براساس دسته‌بندی‌های هوشمندی که ایجاد شده‌اند، اشتراک‌های خود را مدیریت کند.

براین‌اساس با انتشار آپدیت جدید، تمام اشتراک‌های فعال شما در یک مکان قرار می‌گیرند و یک دکمه لغو اشتراک هم بصورت مستقیم با نام و لوگو فرستنده در دسترس خواهد بود که به‌شما اجازه می‌دهد خیلی سریع و راحت، اشتراکی را لغو یا فعال کنید.

درحالیکه این ویژگی درحال توسعه می‌باشد، اما نشانه‌هایی وجود دارد که خبر از انتشار قریب‌الوقوع این ویژگی می‌دهند. برخی از کاربران ردیت گزارشی‌هایی مبنی‌بر مشاهده پاپ‌آپ مدیریت اشتراک‌ها دیده‌اند؛ آن‌ها گفته‌اند که پاپ‌آپی با مضمون مدیریت اشتراک‌ها برای آن‌ها نشان داده شده، اما وقتی روی آن ضربه می‌زنند، صفحه مجدد بارگیری می‌شود و آن‌ها به صفحه خاصی هدایت نمی‌شوند.

مدیریت اشتراک‌ها در جیمیل

جیمیل اخیراً دکمه “لغو اشتراک راحت” را به برنامه تلفن‌های‌همراه خود اضافه کرده که به مدیریت بهتر اشتراک‌ها در صندوق ایمیل شما کمک می‌کند. نظرشما درباره آپدیت جدید در راه جیمیل چیست؟ آیا می‌تواند رویای Inbox Zero را برآورده بکند؟

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *