موبایلبه‌روزرسانی

این گوشی‌های Vivo به‌زودی از شبکه 5.5G پشتیبانی می‌کنند

تلفن‌های سری ویوو X فولد 3 و X100 اواخر این ماه آپدیت OTA برای پشتیبانی از شبکه 5.5G را دریافت می‌کنند.

چند روز گذشته خبری منتشر کردیم مبنی‌براینکه چاینا موبایل بصورت رسمی شبکه 5.5G را در چین رونمایی کرده است. گفته می‌شود شبکه 5.5G سرعت، تأخیر و پایداری بهتری نسبت‌به شبکه 5G دارد و قرار است بعنوان پلی برای رسیدن به شبکه 6G عمل کند.

دراین حین اوپو اولین شرکتی بود که اعلام کرد سری Find X7 از این شبکه پشتیبانی می‌کند. حالا بعداز اوپو، نوبت به ویوو رسیده تا اعلام کند که تلفن‌های ویوو X فولد 3، ویوو X فولد 3 پرو و سری X100 این شرکت، در اواخر این ماه با دریافت به‌روزرسانی OTA از شبکه 5.5G پشتیبانی خواهند کرد. گفته می‌شود سری iQOO 12 و iQOO Neo 9 نیز قرار است به‌زودی از 5.5G پشتیبانی کنند.

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، به‌تازگی تصویری از یک ویوو X100 که روی شبکه 5.5G چاینا موبایل اجرا می‌شود در ویبو ظاهر شده که سرعت دانلود 3619.19 مگابایت‌برثانیه و سرعت آپلود 160.75 مگابایت‌برثانیه را نشان می‌دهد. درحالیکه تست‌های سرعت شبکه 5.5G بسیار چشمگیر بوده‌اند، اما این‌ها تنها کسری از سرعت‌های تئوری پشتیبانی‌شده هستند.

ویوو ایکس100 پرو روی شبکه 5.5G چاینا موبایل

5.5G با سرعت پایین لینک 10 گیگابایت‌برثانیه و سرعت لینک بالا 1 گیگابایت‌برثانیه رتبه‌بندی شده است. چاینا موبایل همچنین در بیانه مطبوعاتی خود به تأخیر میلی‌ثانیه و بهبود پایداری شبکه اشاره کرده است.

شبکه 5.5G فعلاً درحال آزمایش در تعدادی محدود از شهرهای چین است. گفته می‌شود چاینا موبایل قصد دارد تا اواخر این سال، این شبکه را در بیش‌از 300 شهر در چین گسترش دهد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *