قیمت خودرو

قیمت بازار آزاد اطلس G سایپا با ورود به بازار مشخص شد + جدول

براساس گزارش منتشرشده، سایپا شروع به تحویل خودرو اطلس G به مشتریان کرده است.

خودرو اطلس یکی از جدیدترین تولیدات گروه خودروسازی سایپا است که طی ماه‌های گذشته از طریق سامانه و سایت فروش این شرکت، به‌فروش رسیده است. اکنون چند روزی است که سایپا تحویل این محصول به مشتریان را آغاز کرده و همین باعث‌شده تا قیمت آن در بازار آزاد مشخص شود.

متقاضیان اطلس G که از طریق سامانه برای این محصول ثبت‌نام کرده بودند، آن را با قیمت 400 میلیون‌تومان خریداری کردند؛ این درحالی است که این محصول طی روزهای گذشته در بازار آزاد حدود 530 میلیون‌تومان قیمت‌گذاری شده است؛ یعنی 130 میلیون‌تومان گران‌تر از کارخانه.

مدل خودروقیمت‌کارخانهقیمت‌بازاراختلاف‌قیمت
اطلس G400,000,000530,000,000130,000,000
فضای کابین اطلس G

مشخصات اطلس G

سایپا برای محصول جدید خود از یک موتور 1500 سی‌سی 4 سیلندر استفاده کرده که به‌کمک گیربکس 5 دنده دستی خود می‌تواند 90 اسب‌بخار قدرت و 137 نیوتن‌متر گشتاور را به چرخ‌های جلو منتقل کند و ماشین را به حرکت درآورد. مصرف سوخت این دستگاه برای هر 100 کیلومتر، 6.9 لیتر است.

برای معرفی امکانات رفاهی و ایمنی اطلس G می‌توان به‌مواردی همچون 2 کیسه هوا، سانروف برقی، دی‌لایت، تهویه الکتریکی دستی، سنسور نور، سنسور پایش فشار تایرها، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی، نمایشگر لمسی، امکان اتصال مستقیم تلفن‌همراه به نمایشگر خودرو، سنسور پارک عقب، دوربین دنده عقب، نمایشگر تعویض دنده، صندلی‌های عقب تاشو، فرمان کمکی برقی و ترمزهای ABS و EBD اشاره کرد.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *